onsdag 17. mars 2010

Og enda flere påskeegg........

Har laget noen flere påskeegg :)

Kjøpte egg i litt mindre str, synes de var så søte. Har brukt decoupage med gamle bibelark, vintage bilder som er klippet ut fra ukeblader :), blonder, fjær og charms...

I kveld har også lillepien begynt på sitt påskeegg. Og hun har valgt ut pynt og dekor selv. Gleder meg til å se resultatet i morgen.


Det er kommet opp lister rundt dører og vindu på loftet, og begynt å male vinduskarmer hvite.

Leiligheten oppe er mannens visjon og ideer. Jeg har ikke hatt noe å si, he he.
Men da ville det nok også sett litt annerledes ut, tenker jeg :)
Han har en litt mere moderne stil, og liker litt minimalisme. Mens jeg liker det litt mere romantisk, hvite møbler og litt for mye dill-dall etter hans mening. Og han skjønner heller ikke hva jeg skal med alt "det gamle skrotet"!!!

I leiligheten vi bor nå, har vi "litt av hvert i pose" kan dere tro. Sånn blir det vel når man flytter sammen og vi får dobbelt opp. Begge er like glad i de møbler vi har, så planen er å kjøpe nytt SAMMEN når vi finner et hus. Det skal bli spennende!!!!

Men jeg tror nok vi blir enige :)



2 kommentarer:

  1. Hei Anita! Tusen takk for den koselige kommentaren!
    Så fine egg du lhar laget! :)
    Ja, Linda skulle ordnet seg med blogg ja, hun er da kjempe ivrig med interiør!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Solveig.
    Jeg fikk ideen her inne hos en annen blogger.

    Kjenner Linda for godt til at det ikke nytter å mase på henne om blogg, he he. Har nevnt det et par ganger, og det er nok tror jeg :D
    Det var Linda som tipset meg om bloggen din, og jeg har lagt deg til over blogger jeg liker å følge.

    Klem Anita

    SvarSlett