onsdag 19. januar 2011

GIVEAWAY hos HVERDAGSMAMMA!

Da kommer en GIVE-AWAY som lovet :)

Premier er:

Linduk med fransk trykk, dekor-ringer til å bruke på feks. kubbelys og en fyrstikkeske jeg har dekorert med vintage motiv.

Brødkurv-serviett fra Green Gate og en overraskelse jeg har laget.


Ørepynt


Regler for å være med:

ALLE kan delta, med eller uten blogg. Har du ikke blogg må du legge igjen mail-adresse.

Trekning er 12 februar etter kl 20.00.

Du kan få 2 lodd.
1 for å kommentere og 1 for å linke(bruk det øverste bildet)
Dvs at om du kommenterer og linker, blir det 2 lodd på deg :)
HUSK å skriv hvor mange lodd du tar!!
Det er ingen lodd for å legge seg til som følger, for jeg vil du skal LIKE bloggen min for å følge meg videre :) :)

Da ønsker jeg ALLE lykke til

104 kommentarer:

  1. Hei.
    Så koselig med give away,
    klart jeg blir med.
    Prøver lykken med 2 lodd.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Juhu Så er jeg med med fuld hus hvem der bare kunne prøve at have heldet med sig :-) Kram Else og tak for dine altid søde komentar det er noget der varmer

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med, Anita! :)
    1 lodd på meg! ( Kan ikke å linke jeg skjønner du) :)

    Stooor klem til deg!

    SvarSlett
  4. Så fine premier og så moro med giveaway. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 2 lodd.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Flotte premier!!!

    Jeg vil gjerne være med og håper jeg har lykken med meg!!!

    Ett lodd til meg.

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  6. Elsker give aways, og blir gjerne med på denne, flotte premier!
    Linker og kommenterer gir 2 lodd:)
    Ser ut som du har en koselig blogg, skal kikke litt i den nå:)

    Ønsker deg en flott kveld!
    Thea

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte premier:0). Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd jeg:0)
    Klem Alfa

    SvarSlett
  8. Så fine premier, jeg har veldig lyst til å bli med. 1 lodd til meg,klem fra Sissel.

    SvarSlett
  9. Jeg blir veldig gjerne med på giwe away hos deg : ) Tar 2 lodd og linker hos meg!!
    Nydelig tapet du viser under her forresten!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Så koselige premier. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd. Ha en fin torsdag. Klem.

    SvarSlett
  11. Så nydelige premier. Jeg vil veldig gjerne bli med å prøve vinnerlykken. Skal prøve å linke senere, men foreløpig blir det ett lodd.
    Klem! :-)

    SvarSlett
  12. Så nydelige premier. I dag kan jeg bare ta 1 lodd for jeg får ikke "kopiert" bildet ditt for å reklamere for bloggen din. Har noe krøll på systemet ...

    ha en fin helg:-) for i morgen er det fredag:-))

    SvarSlett
  13. Heia!

    Ønsker å være med og trekker 2 lodd. Er fra før følger av bloggen din:)

    God helg til deg også!

    Klem Jennifer

    SvarSlett
  14. Flotte premier! Jeg tar 2 lodd! :-) God helg!

    SvarSlett
  15. Heihei!
    Jeg blir med og tar 2 lodd :) Tusen takk!

    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Jeg blir gjerne med;) Jeg vil ha 2 lodd.
    Ha en flott helg:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  17. Heisann:)
    Først vil jeg gjerne si at du har en nydelig blogg:)

    Jeg vil gjerne bli med på din flotte give away - og har linket på bloggen min:)

    Da tar jeg 2 lodd - og håper på flaks:)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Mimmi:)))

    SvarSlett
  18. Så flott give away, denne vil jeg gjerne være med på!
    Prøver lykken med 2 lodd (link og bilde i venstre sidebar i bloggen min).

    God helg :o)

    SvarSlett
  19. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med:D tar 2 lodd jeg :D

    SvarSlett
  21. Da vil jeg gjerne få ta et lodd hos deg;-)

    SvarSlett
  22. Flott gi-bort! Jeg signerer for 2 lodd! :)

    SvarSlett
  23. Flott gave, Vil gjerne være med med 1 lodd.

    Ønsker deg ein fin søndag.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  24. Hei på deg!
    Jeg er gjerne med og trekker to lodd:)
    Ha en fin søndagskveld♥
    Klem, Randi

    SvarSlett
  25. Hei:) Vi tar gjerne ett lodd:) Og vi har lagt oss til som følgere, for dette var en ordentlig søt blogg:) klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  26. Hei hei -fin blogg du har:0)

    Hiver meg med på give away -ett lodd til meg.

    Gerd Kr.
    g-kr-my@online.no

    SvarSlett
  27. Hei, så koselig blogg du har <3
    2 lodd på meg :)

    Ha en fin dag <3
    Lolita

    SvarSlett
  28. Hei! Så flotte premier da. Tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  29. Så flott premie
    Jeg tar to lodd

    SvarSlett
  30. Link er lagt ut på bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  31. Hei:)

    Så fin premie, klart jeg vil være med:)
    Tar 2 lodd jeg.

    P.s. La meg til som følger også, likte bloggen din veldig godt:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  32. fine gevinster, blir gjerne med. hilsen
    mildfag@start.no

    SvarSlett
  33. Herlige premier Anita, så dette vil jeg selvfølgelig bli med på. Da trekker jeg 2 lodd opp av hatten. :)

    Linker på giveawaysiden min.

    God klem ♥

    SvarSlett
  34. Så nydelig! Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. har blogget her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/giveaway-hos-hverdagsmamma.html

    Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  35. å åååååååååååå så herlig give away du har og er så misunnelig.. på din fine blogg, men ikke natte jenta.. har hatt en gutt som har vært slik i en 3-4 uker tid. men nå er det tilbake til stuping i seng kl 1900 deilig..

    ha en fin uke og krysser fingrene på at jenta sover i hele natt.
    2 lodd på meg og en klem til deg..
    guro

    SvarSlett
  36. Denne henger jeg meg helt klart med på;)
    Flotte premier a gitt ♥

    Jeg trekker to lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  37. Her må jeg bare være med - er abonnent i værktøjslinien.

    SvarSlett
  38. hei hei

    to lodd på meg!!

    spennende!!

    SvarSlett
  39. Klart jag vill vara med o tävla!! Självklart länkar jag på min blogg. Jag har 2 lotter
    mail: kons@telia.com
    http://sinikkas-stickning.bloggplatsen.se/
    ha det....sinikka

    SvarSlett
  40. Hei!
    Jeg blir med, og tar ett lodd :)

    Ida
    ida_85s@hotmail.com

    SvarSlett
  41. heihei :)
    Her har jeg lyst til å bli med på 2 lodd :)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/give-away-hos-hverdagsmamma.html

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  42. Så fine premier!! Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  43. Fantastisk flotte premiar !!
    Eg tar gjerne 1 lodd i trekninga di :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  44. Så fin gi-bort! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  45. Jeg blir gjerne med og legger selvfølgelig ut en link også, så da blir det 2 lodd på meg :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  46. Hei. Så kjekke premier. Jeg er med på spenninga med ett lodd. Nei, to!

    SvarSlett
  47. Koseleg blogg du har,ett lodd på meg.

    Klem frå Ingvild

    SvarSlett
  48. Skøn give away og jeg lægger 2 lodder i bunken

    SvarSlett
  49. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/12-februari-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  50. Koselig blogg du har,det blir 1 lodd på meg. Ha en trivelig søndag.

    SvarSlett
  51. Så flotte premier. Jeg er med med 1 lodd :)

    SvarSlett
  52. jeg blir gjerne med å prøver vinnerlykken med 1 lodd :)
    Titt gjerne innom å bli med på min giveaway også :)

    SvarSlett
  53. Jeg prøver meg gjerne på et lodd. :-)

    SvarSlett
  54. Så flotte premier!
    Jeg prøver lykken med to lodd :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  55. Så fint det var!
    Jeg melder meg opp med 2 lodd, jeg :)

    SvarSlett
  56. Oi så flotte premier...
    Jeg tar gjerne 1 lodd :D :D
    Ranita

    SvarSlett
  57. Ojjj så fine premier, dette vil jeg være med på, så vil jeg så klart følge bloggen din. 1 lodd til meg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  58. Hei!

    Jeg prøver også lykken! :)
    1 lodd på meg.

    Klem :)

    SvarSlett
  59. Hei, så fin blogg du har :-) Tar 2 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  60. Så mye fint du vil gi bort :)
    Tar gjerne ett lodd i håp om å treffe det riktige ;)
    Ha en herlig torsdagskveld!
    klem Gina

    SvarSlett
  61. Ble helt forelsket i linduken, herlig herlig. Jeg registrerte din give away på konkurransenett.no, det vil gi deg flere besøkende, deltakere på give awayen og kanskje en del ekstra følgere. Uansett, nydelige premier - jeg er så absolutt med. Klemmer fra TonePus, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Hei Anita :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen din :)
    Jeg tar 2 lodd - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  63. Hei,hei,

    Jeg vil gjerne være med på din give away, tar 2 lodd! Sjekk gjerne min give aaway og:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  65. WOW, har lyst å bli med, tar 1 lodd.

    klem åse

    SvarSlett
  66. Trekker meg 1 lodd og krysser fingrene for at det er akkurat det riktige loddet. ; )

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  67. ••♥•• Heisann! ••♥••

    Håper det går greit at jeg linker på facebook =)
    Og så vil jeg takk deg for en koselig blogg!
    2 lodd trekker jeg opp av hatten!
    God helg ♥

    Hilsen Kirsti (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  68. Skikkelig fine premier :)

    Blir ett lodd på meg.

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  69. 1 lodd på meg

    SvarSlett
  70. Så koselig blogg du har.
    Vil gjerne være med i trekningen, to lodd.
    Ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  71. Kult det du skriver ang å følge bloggen din ;)
    2 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  72. Kjempefin premier:)
    Jeg er med:)

    runarlauritzen79@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Fine premier du gir bort! Slenger meg med på denne, et lodd til meg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  74. Hei.
    Eg vil gjerne vere med på give away. 2 lodd på meg. Ha ein fin søndagskveld.

    Veronica S Hide

    SvarSlett
  75. Prøver gjerne lukka hjå deg. eit lodd til meg :o)

    SvarSlett
  76. Hei!
    Jeg vil gjerne være med :)
    1 lodd til meg.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Jeg blir med. Særlig duken fallt jeg for

    torunns@yahoo.com

    SvarSlett
  78. Jeg deltar :) Har ikke blogg, men linker på facebook! Ida Lind
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  79. Henger meg på! Blir vel et lodd min vei!

    Ole-martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  80. For noen flotte premier! Henger meg på og tar to lodd jeg.
    Ønsker deg en fortsatt flott uke!
    -Cathrin-

    SvarSlett
  81. Hei på deg, kjære blogger!

    Jeg har ikke blogg, men ønsker å være med likevel.
    Får kanskje 2 lodd hvis jeg deler linken din på
    Facebook-profilen min. Har ca. 482 venner, kanskje noen kan tenke seg å komme inn her.
    Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  82. Har ikke blogg, men ønsker å være med i konkurransen din :) Så da blir det lodd på meg :)
    Hilsen Stine (tyvenlia@live.no)

    SvarSlett
  83. flott blogg,med fine premier!! blir med...1lodd. ha en super dag! mvh.turid.

    SvarSlett
  84. Alltid spennende med give aways..to lodd til meg : )

    Ha en finfin dag videre : )

    SvarSlett
  85. Monica Karin Schulz9. februar 2011 kl. 03:18

    Har ikke Blogg jeg men ønsker og være med i konkurransen alikevel
    Flott Blogg du har med fine premier..
    1.Lodd på meg
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Wow.... For noen flotte premier!!! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen, og tar 1 lodd.

    Mvh
    Cathrine Z.
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Hei! Flotte premier!
    1 lodd på meg!

    SvarSlett
  88. Jeg er med, tvi tvi.
    Ønsker deg samtidig en
    god natt :D

    Tone

    SvarSlett
  89. Hiv mæ med! Ett lodd takk! Enig i at folk skal være følgere for at de har lyst.Må lese bloggen din nøyere en annen dag, nå er det nesten helg
    ,legg den på husk hos mæ sjøl:-)

    SvarSlett
  90. 1 lodd til meg også. Krysser fingrene hardt for at jeg vinner :)

    SvarSlett
  91. Heisann :-)

    ˙·٠•●♥ Koselig blogg du har og en floyy giwe-away. ♥●•٠·˙Tar gjerne 2 lodd og blir med i trekningen din. Ha en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  92. Heia
    Kjempeflott give away som jeg gjerne vil være med på :))
    Det blir 2 lodd på meg, spennende :))))
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  93. For ein nydelig blogg:) Eg vil gjerne vere med, 2 lodd til meg:) Legg med til som følger og eg, og gleder meg til å følge deg videre;)
    Klem

    SvarSlett
  94. Blir gjerne med 2 lodd på meg. Følger gjør jeg så gjerne uten at det er med i give awayen din. Er en ivrig følger.
    Ha en strålende dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  95. What a beautiful give away, I would love to enter if it is international? Greetings, Elsina

    SvarSlett
  96. Eg trudde eg hadde meldt meg på, men det var feil. Så eg slenge meg med på 1 lodd i siste liten!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  97. Heisann:)
    Er ny her i blogglandia, og kom over bloggen din...og attpåtil har du giveaway - supert!!

    Tar gjerne 2 lodd jeg.

    Ønsker deg en herlig og inspirerende helg.

    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  98. Flotte premier og en riktig koselig blogg du har.
    1 lodd til meg.

    SvarSlett
  99. Hei!
    Flott blogg :o) Inspirerende.
    Et lodd til meg.

    SvarSlett
  100. 2 lodd.
    Har ikke blogg, men legger linken ut på Facebook-veggen min.

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  101. 1 lodd på meg. Siden jeg ikke har blogg. Men blir inspirert til å "lage" meg en, etter og ha lest din ut og inn! :)

    Nini_s_t@hotmail.com

    SvarSlett
  102. 2 lodd på meg:)
    gleder meg til å se nærmere på siden din:)
    pernille52@hotmail.com

    SvarSlett