onsdag 4. mai 2011

Hylla mi!

Endelig fikk jeg hylla "mi" som jeg har mast om så lenge :)Så deilig å få sette fram alle "mine" herlige kopper og kar! Hehe...Noen som kjenner seg igjen?


Hylla er laget enkelt og rimelig. Ferdig malte plater, hylleknekter og et metall-rør. Alt kjøpt på Biltema.
Jeg er så fornøyd!!! Og det beste av alt var kommentaren fra samboeren(som har vært så snill å lage til) "det ble ikke så verst på hylla di"
Noe som betyr at han likte det, men ikke vil innrømme helt ennå ;)


Norges-glass med gamle kakeformer blir fin pynt :) En liten skål med skje fra IB Laursen som jeg fikk fra tante-gutten min :) Og herlige Green Gate Latte kopper!


Lille Mailegkaninen har endelig funnet sin plass...På toppen av verden :)


Endelig fikk jeg hengt opp det fine skiltet fra Kremmerhuset som jeg fikk til morsdagen :) Rosa mugge fra IB Laursen og hjerteranke i PIP skål




Kan vel si at det er Green Gate som dominerer her :) hihi


Det røde hjørnet :)


Hjertet og kluten fikk jeg i en pakke-lek for en stund siden og skiltet har jeg fått fra søsteren min :)




Ønsker alle en fin dag! Her begynte det å regne...Nå har vi vært så bortskjemte med fin-vær så mange dager at jeg ble litt skuffet nå :)
Men skal bruke dagen til å shine inne!
Fikk en søt gave fra samboeren i går som jeg skal vise dere senere i dag :)

12 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du har, nydelig pynta!!
    Jeg går ikke lei GG med d først, så mange freshe farger.
    Ha en deilig onsdag.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Et utrolig søtt "smykke" på veggen. Sånne fine ting må vises fram.
    Kan jeg få komme med et tips jeg tror du vil like?
    Den stangen under er kanskje en bit av en gardingstang? Hva med å kjøpe 2 sånne fine endestykker på f.eks. Princess og putte inn i hver ende? Endestykker til gardinstenger, altså. De jeg har har 2 pakninger, så de skal passe i stenger med forskjellig tykkelse.
    Takk for titten. Ble inspirert!

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!!! Jeg tror nok kanskje at noe fra pakkeleken som jeg skal sende kommer til å ende opp på den hylla di også, tihi! Skal hente på posten i dag så da blir det sendt videre til deg veldig snart ;) Jeg kjøpte en brukt hattehylle i tre i går for bare 50 kr. som jeg har tenkt å pusse opp til en sånn pyntehylle, gleder meg til å gå i gang med det prosjektet. :) *♥*

    SvarSlett
  4. Flott ble det på hyllene dine ♥
    Jeg har også hylleplaner på kjøkkenet, til all den fine green gaten, hihi;)
    Men må male veggene først og det tar sin tid!
    Akkurat nå er alt tatt ned og det er bare store hull i veggen... er så treg jeg;)

    Masse flott GG du har og PIP og IB og prikker og farger, helt nydelig ♥

    Ha en fin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Nydelig...jeg misunner deg sååå GG tingene dine, de er så lekre :)

    SvarSlett
  6. Kjempe fint ble det, anita :) flink du er :) masse fint å se her :)

    SvarSlett
  7. Takk for kommentar :)

    Så lekkert det ble på hyllene dine, da! Og viser jo at det ikke trenger koste skjorta for at det skal bli pent:)

    Og selvsagt blir jeg jo med på konkurranse, glemte jo hvor den ligger, håper det går greit å melde seg på her også?
    Forresten, skiltet var supert, skikkelig lyst og trivelig!

    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  8. Heisann søs,skikkeli kosli blei d på hylla di..æ å vil ordne slikt...men d kjæm væl en dag:)Glær mæ te å møtes alle mann i hælga:)
    Klæm

    SvarSlett
  9. Tusen jenter! Så mange gode ord da gitt!!
    Blir helt rørt jeg :)
    Så koselig når andre liker hva jeg gjør :)
    Mariann: du må nesten melde deg på under gavedrysset :) Trykk på linken til høyre på siden her :)
    Ja Linda, gleder oss vi også!!! 60 årsdag er ikke hverdagskost!!!

    SvarSlett
  10. Hei Anita:)

    Så fin hylle du har fått deg da:) Skal si du er flink å orde til:)

    klem nina

    SvarSlett
  11. Hei, takk for hyggelig hilsen ang.min datters konf.sjon;o)
    Skal si du har mye fint stæsj på hylla di jeg.Koselig! Ha en fin helg! Klem fra Maliva

    SvarSlett