mandag 30. mai 2011

Lite med blogging

for tiden....Dessverre. Har liten bloggelyst, og mangler også litt inspirasjon.

Det har skjedd litt her hjemme som gjør at jeg er sliten og lei....Trenger å bare sitte rett ned i sofaen og koble av. Skjønner dere hva jeg mener?

Bloggingen har tidligere vært mitt "sted" Et sted hvor jeg deler av meg selv og henter inspirasjon og glede fra andre.

Bloggeland har vært min "energi-kilde".


Nå virker det som den kilden er tømt for min del...For en stund ihvertfall :)
Jeg er stadig innom dere andre og leser...Legger kanskje igjen en liten hilsen :)
Blir jo så glad for alle kommentarer også!

Kanskje jeg tar en lengre pause...Eller kanskje jeg er tilbake igjen allerede i morgen :)

Poenget mitt med å blogge er ihvertfall at jeg skal ha GLEDE av det!



Denne søte skålen fra Green Gate i serien Spot Pale Blue fikk jeg fra snille Mie som har bloggen MIES MIRAKLER(er på blogg-rullen min i venstre side på bloggen)
Mie ble med på en pakkelek hos meg tidligere.

Jeg tror du visste akkurat hva jeg likte :) Søte servietter som matcher, og små mini-lovehearts! Veldig sukkersøtt og akkurat sånn jeg liker!


Ønsker alle dere fine bloggiser en god dag!
Klem

8 kommentarer:

  1. Forstår godt hva du mener. Det er ikke alltid man er i form eller orker å blogge. Man må synes det er kjekt. Jeg har det på samme måte. Håper ting ordner seg og at du får blogge-lysten tilbake snart. Ønsker deg en fin uke:).

    "Enten så går det bra, eller så går det over".

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Skjønner godt hva du mener!!

    Ta deg en pause så håper jeg du snart er tilbake igjen:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen ! ♥

    Jeg forstår så utrolig godt hva du mener fordi jeg føler mye av det samme selv. Mye å tenke på og mangel av inspirasjon til tider... Og det går litt i bølgedaler hva jeg orker og ikke. Og jeg er ikke så flink til å kommentere alltid, men leser gjør jeg. Ta den tiden du trenger du, vi er her og venter på deg når du kommer tilbake. ♥

    Torsdag morgen reiser vi 50 mil med bil for å være med på slektstreff, du kan tro jeg gleder meg ! Ehhh, ikke så veldig... ;)

    Du får kose deg med bloggpause vennen, så "snakkes" vi om ikke lenge. ♥ Veldig glad for at du er min bloggvenn ! :)

    Stor go'klem fra Anette

    PS: Er så imponert over øverflødighetshornet under her, flinke mannen din ! :)

    SvarSlett
  4. Så koselig å se skålen og snopet her på bloggen din :) Glad for at du ble glad ♥ Man trenger litt pauser innimellom, så det er helt naturlig. *♥*

    SvarSlett
  5. Pauser er viktige når begeret er tomt. Vi sees ved neste anledning, take care!

    SvarSlett
  6. Hei Anita;)
    Klart bloggingen skal være fordi man har lyst, ikke et ork!
    Noen perioder i livet skjer det ting som setter oss litt ut, eller at vi rett og slett bare er slitne og trøtte... uansett hva det skyldes er det i allefall viktig og lytte til kroppen ♥

    Og imens du roer ned og finner ut hva du vil, så er vi mange her som venter på deg;))
    Er så koselig med innlegg fra deg, og kommentarene og, blir veldig glad når jeg ser det kommer en melding fra deg;)) Glad vi "fant hverandre" hihi....

    Ha det kos;))

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Heia Anita og takk for koselig kommentar inne hos meg:) Den prikkete formen jeg har er kjøpt på butikken Fru Dahl på Fauske. Merket er Krasilnikoff. Har fire kopper i samme- syns det var så fint...:)
    Forstår godt at det i peroder ikke føles godt å blogge- man må være i humør og form for å gi av seg selv på bloggen. Jeg har nettopp vært der- mistet min pappa for i dag en måned siden, og da var jeg bortevekk fra blogging. Men etter et par uker, var det godt å komme tilbake og gjøre noe lystbetont. Men har dager da jeg ikke føler jeg er i bloggmodus.Så kjære Anita, kjenn når du føler deg klar for å blogge- vi er her uansett når du er tilbake.
    Tanker og klemmer fra Vera

    SvarSlett
  8. Da den tiden du trenger..Håper du kommer tilbake.. Ha en fin dag:) Klem

    SvarSlett