torsdag 12. mai 2011

Nytt familie-medlem...

til Maileg! Nå var det kanskje noen av dere som trodde noe annet? hehe:)
Lille maileg som har bodd ensom her nå i snart 1 år har ENDELIG fått seg en etterlengtet venn!

En søt liten frøken som ble med hjem her en dag :)

Se så glad de ser ut begge to! De fant tonen med en gang :)


Disse maileg-kaninene er Matilde sine. Hun skal ha de på rommet sitt når det blir :)

Aurora har også 2 Maileg kaniner som hun er glad i :) Skal vise dere senere ;) Hun bytter klær med Barbie-dukkene så de ser riktig så fancy ut noen ganger:)hihi.

Jeg har vært så heldig å vinne flere Give Awayer i det siste, skal vise dere etterhvert som pakkene kommer i posten :)

Ha en god dag!

4 kommentarer:

  1. hihi...gratulerer med det nye familiemedlemmet, så skjønn hun er! Jeg har ikke noen fra Mailegfamilien selv, men det kunne passet fint med noen hos meg i Sverige også. Jeg så forresten hos Dorothea at de hadde et skikkelig fint Maileg tørkestativ m/klyper...det kan man jo bruke til mye morsomt. Ha en flott helg, Anita! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Så søte:)
    Elsker Maileg, men mine er desverre for store for dette, har ikke interessen lenger... og hadde jeg kommet hjem med små kaniner til og ha i stuen, ja da tror jeg mannen hadde sendt meg bort gitt;))

    Spennende med gaver i posten, gøy med give-aways;)) Blir spennenede og se!

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei og takk for den koselige tilbakemeldingen fra deg! Vi bor på Årsund i straumsnes. 2,5 km fra magnillen camping. Jeg er født og oppvokst her, men har ikke bodd her som voksen,før nå da;)Dette er ikke et småbruk, men vi har 2 mål tomt og en låve, så idyllen er her;)

    Kjempesøte kaniner altså! fint for både store og små jenter;)

    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Jentene mine har en del Maileg også!! De er så skjønne!!
    Har faktisk knipsa bilder av de i kveld, men orket ikkje å blogge:) Men satser på ett innlegg i morgon :)

    God helg til deg!

    Klem Anita

    SvarSlett