mandag 14. februar 2011

Give Away fra Emily Rose

Da kjører jeg i gang med en ny Give away!

Jeg har vært så heldig å få gi bort et gavekort på 500,- NOK fra nettbutikken Emily Rose!

Emily Rose har mye fint fra bl.a Green Gate, Durance og Zanz furniture...
God service og rask levering!

Se på linken på venstre side for å komme inn på nettbutikken :) Jeg er helt sikker på at DU finner noe du har lyst på!

Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar under her. Det blir trekning 14 mars!

Alle kan delta, med eller uten blogg.
Husk bare å kommentere med navn om du ikke har blogg :)

Om du vil linke blir jeg glad. Om du vil følge meg blir jeg også veldig glad :) Men det blir ikke ekstra lodd for det, da jeg vil du skal følge bloggen min fordi du LIKER den :)

I dag er Valentin dagen...Jeg har igjen fått fiiine gaver :) Og jeg har hentet en pakke på posten fra Emily Rose :) Har ikke rukket å sett på alt ennå, for Tom og jeg har vært ut å spist kjæreste middag i dag(sammen med Matilde)

Håper dere har hatt en fin dag!

81 kommentarer:

  1. Heisan
    Nydelig mugge, kopp og skåler!!!
    Jeg vil svært gjerne være med.
    Er følger fra før av jeg, skal gjerne linke:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Så fin blogg du har. Eg blir selvfølgelig med. Tenk å ha muligheten t å få noge gratis Green Gate.
    Mvh Siril (sirilhlarsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med. Skal gå inn og kikke på nettbutikken også. Håper maten var god idag!

    SvarSlett
  4. Hei.
    jeg vil gjerne være med. Så mye fint i den nettbutikken ja.......
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  5. Wow ...her var det masse spennende;o) Jeg blir også gjerne med. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  6. Hei.
    Blir gjerne med.
    Flott butikk.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Hurra, for ein premie:)) Eg er gjerne med!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med :)
    Ha fortsatt en fin valentinskveld:)
    Klem fra Lene

    SvarSlett
  9. Så koselig blogg du har !! Blir med på trekninga eg ;)
    Klem milla

    SvarSlett
  10. Flott blogg, flott give Away! Jeg vil gjerne ha 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg er med! Der var det mye lekkert!
    Legger en link i venstre sidebar også. Men følger, det er jeg allerede ;o)

    SvarSlett
  12. Hvor fin en premie! Her er jeg med!!! :)

    SvarSlett
  13. Så MASSE fint jeg kunne tenke meg der, ja!!!!! Krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  14. Jeg har vært inne på Emily Rose mange ganger og suglet på alt det fine der! Såvil gjerne være med i trekninga om gavekortet:)

    Klem

    SvarSlett
  15. Heisann. Så gøy med give away. Jeg vil gjerne være med. Er fast følger av din vakre blogg jeg.
    Ha en riktig god natt.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  16. Hei, jeg blir gjerne med. :-)
    Ta gjerne turen over til min blogg og bli med på Ramsign give away om du har lyst.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  17. Hei søta ! ♥

    Selvfølgelig vil jeg være med på ny giveaway, alltid spennende vet du ! :) Og så fin gave da gitt, gavekort er allid en hit.

    Godt å høre at dere har kost dere i helgen også. Og det er kjempekos med gaver barna har laget. ♥ Det er kjærlighet det ! ♥

    Formen er ikke helt på topp, sitter her med vond kropp, hals og feber. Må innrømme at jeg er lei sykdom nå altså...

    Du de kirsebærgrenene har jeg kjøpt hos Mester Grønn. :) Er ikke de søte !? ♥

    Håper du får en kjempefin tirsdag videre vennen ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  18. Hei. Her var det mye flott å velge i. Jeg er veldig gjerne med i trekninga. Spennende.

    SvarSlett
  19. Åå, så masse fint:) Jeg vil veldig gjerne være med på denne:)
    De har så mye lekkert hos Emily Rose!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Milla

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. SELVFØLGELIG er jeg med!! :)

    SvarSlett
  22. Wooooow!Så mykje flott!
    Klart eg vil vere med:)

    ♥Astrid

    SvarSlett
  23. Jeg er gjerne med! Følger deg fra før fordi jeg vil :)

    Klem fra Hilde

    PS bli gjerne med på min giveaway også om du vil :)

    SvarSlett
  24. Jeg er gjerne med på give away:) Så flott gave! Jeg elsker Green gate og kkan vell ikke få nok:)

    Miriam

    miriambeathe_85@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hej.. Fin blog du har! Er vild med GreenGate og kan sagtens bruge noget mere til samlingen hjemme hos mig;-) Go´ dag fra mig!:-)

    SvarSlett
  26. Flot give-away som alle vist ville elske at vinde - jeg vil ihvertfald gerne.

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med på give awayen din:)
    Liker bloggen din veldig godt:)

    SvarSlett
  28. Veldig koselig og fin blogg du har:) Jeg er med på give awayen!

    SvarSlett
  29. Jeg frister lykken og blir med i trekningen her.
    Ønsker deg samtidig god helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  30. Jeg krysser fingrene og blir med i trekningen;-) Spennende!

    SvarSlett
  31. Veldig koseleg blogg, og veldig fine ting på give away:-) Eg vil gjerne ha eit lodd!
    beste helsing camillash@tussa.com

    SvarSlett
  32. Hei! Så fint at du la igjen kommentar hos meg - for da fant jeg denne koselige bloggen din ;-) Og jeg vil selvsagt gjerne være med på giveaway! Så herlig premie; kunne plukke ut noe selv... ;-)
    Jeg lager en link!

    :-)

    SvarSlett
  33. Hei!
    ELSKER GG så jeg er med :)
    Koselig og inspirerende blogg du har!

    Klem Anette

    SvarSlett
  34. Jeg slenger meg med :)
    Fin blogg!

    Klem Elen :)

    SvarSlett
  35. Vilken fin blogg du har! Jag är gärna med :-)
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/14-mars-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  36. Blir så gjerne med på denne fine give awayen.

    Ønsker deg ein fin søndag!

    Klem,

    SvarSlett
  37. så mye fint på bildet! jeg er med:)
    linker også!

    har en give away inne hos meg også hvis du vil være med:)

    klem fra kine

    SvarSlett
  38. Jeg vil så klart være med :)

    Ha en fortsatt herlig søndag, og en herlig ny uke.

    Kristin

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne være med på giveaway! :) Ingen fare å finne noe på den fine nettbutikken, sååå mye fint! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  40. Ja der var det myyye fint:)
    Blir gjerne med på giveaway hos deg!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  41. Å selvfølgelig vil jeg være med,må da ha litt spenning i hverdagen.Satt forresten nettopp og leste om bloggeren og makten...mye gjenkjennende der og det er ikke tvil om at mange merker har blitt store p.g.a blogglandia.jeg nevner også merker som Cream,Chill....eller hva med Pomp De Lux til barna? Men så er det jo moro å bli inspirert og få idéer "her inne" også...men det gjelder vel å kunne være seg selv oppi det hele og ikka la alt bli så altfor likt kanskje???
    Uansett....Green Gate er jo bare superskjønt,og er en av sikkert mange ting jeg kunne brukt et gavekort på,så tvi tvi...tenk om jeg er den heldige:))) ???
    toveklem:)

    SvarSlett
  42. Hei.

    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av denne fantastiske premien!!! Krysser fingre & tær!!!!

    Ha en fin kveld:-)

    Mvh
    Cathrine Z
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med! Flott premie!

    Hilsen fra Pvi

    SvarSlett
  44. Å, så flott premie!! Eg vil gjerne vere med og linker i tillegg til innlegget.

    SvarSlett
  45. Hei! Så flott gevinst og så flott side. Jeg linker også. Lykke til!

    SvarSlett
  46. Hei!
    Så superflott gevinst vi kan vinne her!
    Jeg er veldig gjerne med :)

    Hilsen Anita

    SvarSlett
  47. Jeg er med. 1 lykkelodd til meg!

    SvarSlett
  48. Blir med jeg også!

    TVI TVI

    EllenQ

    SvarSlett
  49. Hei=)=)
    Kjempe fin blogg du har og for en fin give away;)
    Følger deg:D

    SvarSlett
  50. Jeg blir gjerne med på din flotte give away :-D

    Ha en fortsatt fin onsdag!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  51. Jeg blir også gjerne med på give away :)

    Klem Trine

    SvarSlett
  52. Heia!
    Jeg vil også veldig gjerne være med!:)

    Ha en fortsatt fin torsdagkveld!

    klem June:)

    SvarSlett
  53. Hei:)
    Jeg vil gjerne være med på giveaway:)
    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  54. Hei !
    Jeg vil gjerne være med på give away.
    Ha en fin helg !
    Hilsen Linda

    SvarSlett
  55. Jeg vil veldig gjerne være med ja!!! :)

    SvarSlett
  56. Hiver meg med og prøver lykken hos deg :0)Hjertelig velkommen inn til meg på min Keep calm give away. *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  57. Så flink du er som arrangerer give away. Jeg er mer enn gjerne med;)
    Klem Anki

    SvarSlett
  58. Oi! Det gavekortet ar jeg VELDIG lyst på ! For en flott premie!

    SvarSlett
  59. Åh for en fin giveaway :) Gavekort er toppen, og så mye fint i Emily Rose butikken da, mye på ønskelisten der :) Linker fra bloggen min jeg. Velkommen til å bli med på mitt gratislotteri med trekning 8 mars :) *♥*

    SvarSlett
  60. Jeg vil gjerne være med ;)

    SvarSlett
  61. Så fine ting og flotte farger:)
    Jeg vil gjerne være med, og legger en link på bloggen min.
    God helg
    Camilla

    SvarSlett
  62. Lækker give away! Et gavekort til Emily Rose vil være mere end velkommen - sikke meget lækkert Green Gate man kunne købe for det. Jeg vil super gerne være med. Klem Anne

    SvarSlett
  63. Kjempeflott give-away !
    Eg blir gjerne med i kampen om gåvekortet :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  64. Hei! Jeg vil gjerne være med! :-) God helg!

    SvarSlett
  65. Elisabeth Midtbust4. mars 2011 kl. 10:22

    oioioi for en fin blogg du har,masse inspirasjon å hente her:)
    Vil selvfølgelig være med på give-awayen.
    hilsen elisabeth

    SvarSlett
  66. Fin blogg:) Jeg vil gjerne være med på give awayen... legger meg også til som følger:)

    Ha en riktig god helg!
    Astrid:)

    SvarSlett
  67. Var utrolig mye fint inne på linken!
    Vil veldig gjerne være med i trekningen
    rinrarse@yahoo.no

    SvarSlett
  68. Hei, første gang jeg er på besøk på bloggen din, så flott den er! :) Jeg vil selvsagt gjerne være med på konkurransen din, premiene er jo helt fantastisk. Jeg linker med bilde til bloggen din. Ha ei god helg! Siren :)

    SvarSlett
  69. Blir veldig gjerne med :-)

    Follow your dreams!!!

    SvarSlett
  70. Selvsagt er jeg med :-) Elsker premier i posten, og da sier en ikke nei til en Give away...
    God helg :-)

    SvarSlett
  71. Eg kan ikkje dy meg for å freista lukka på denne flotte give awayen ;)

    SvarSlett
  72. Ååå detta vil jeg være med på, love Greengate og ett gavekort hadde ikkje vært feil nei:-)

    Nå krysser jeg fingre og tær og håpe på seier.

    Klem Åse

    SvarSlett
  73. Hei. Vil selvfølgelig bli med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  74. Jeg vil gjerne være med i denne spennende trekningen!

    SvarSlett
  75. Jeg vil gjerne bli med i trekningen!
    Bli gjerne med i min GiveAway også, om du har lyst ;)

    SvarSlett
  76. Oj, det var en fin premie:)
    Klart jeg vil være med å prøve lykken her:)

    Ha en super kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  77. Ja, blir gjerne med på denne trekningen:)

    SvarSlett
  78. For en flott premie :)
    Jeg eg gjerne med , og håper på det beste.
    Har nettopp oppdaget bloggen din, og for en kjekk blogg du har.
    Legger meg til som følger jeg ;)

    Birthe

    SvarSlett
  79. For en flott blogg og nydelig premie. Jeg blir gjerne med! Hilsen mgamlem@online.no

    SvarSlett
  80. 80 kommentarer fra før av. Ikke nubbesjanse... Så mange fine ting!
    Ha en god søndag videre.
    klem

    SvarSlett