fredag 18. februar 2011

TILDA



Så søt Tilda med lys blå og hvit stripet kjole. Passer perfekt i forhold til MINE farger :) Denne Tilda skal få sin plass på kjøkkenet etterhvert. Min kjære skal lage en hylle med knagger under. Gleder meg!


Sopper i herlig lillafarge. Rutete på den ene siden og prikker på den andre :) :)


5 fugler i trappa...Som selvfølgelig skal henges opp snart ;) Når jeg får kjøpt meg eller funnet noen fine greiner i naturen.


Jeg elsker turkis og lilla, så det måtte jo bli disse fargene på fuglene da :) I tillegg så er også ruter og prikker en STOR hit hos meg!


Love birds :)


Alt detter er fra Line med den herlige bloggen Har en drøm! Du kan finne henne på bloggelisten min i venstre side her ;) Jeg får ikke til å linke i innlegget...Klarte det før, så jeg vet ikke hva som er galt.

Da får jeg ønske dere en god helg! I dag er det overskyet hos oss. Likte det bedre da sola tittet inn gjennom vinduet :)
Nå skal jeg lese litt mere i boken min, Saras nøkkel(utrolig gripende bok!) anbefales på det sterkeste. Jeg klarer knapt å legge den fra meg...Jeg kommer til å skrive et innlegg om den senere en dag:)

4 kommentarer:

  1. Så flotte fugler, vårfølelsen kom snikende nå;-) Håper vi snart våkner til sol og fuglekvitter!

    Legger meg til som følger her jeg;-) Og melder meg på GA.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Har din pakke klar, venter på en mail fra dig...har ryddet op i min mailboks så der kan være plads til en mail fra dig :-)

    SvarSlett
  3. såå vakre ting,
    ja Line er så flink til å sy.
    det skiltet med oppskriften på kjærlighet er helt nytt på kremmerhuset,så løp å kjøp.
    ønsker deg en nydelig dag,
    klem fra sylvia,
    ps. klart du kan ha smykke med 5 barn på, riktig lekkert det, kjenner ei med 7 barn på det,

    SvarSlett
  4. Elsker Tilda! Skøn Tilda-pige du har købt ;0)

    SvarSlett