torsdag 24. februar 2011

Minner om GIVE AWAY


Jeg vil bare minne dere på min Give Away som trekkes 14 mars!

Det er et gavekort på 500,- NOK som er gitt av Kirsten med den flotte butikken EMILY ROSE!
Der får du topp service :)

Klikk deg inn på høyre side for å melde deg på. Husk du kan delta med eller uten blogg.

Hvis du vil se alt det fine som du kan kjøpe for gavekortet om du vinner, så klikk deg inn på venstre side :)


Jeg har også trukket en ny vinner på den forrige Give Awayen min, da jeg ikke har hørt noe fra den som egentlig vant. DU får vite hvem det er senere ;)

6 kommentarer:

  1. Dette har gått meg hus forbi, men jeg gikk inn og kommenterte så nå er jeg med :)

    En god dag ønskes deg fra meg
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Synd for hun som ikke vet at hun har vunnet, men du har jo gjort alt du kan for at hun skal se det.
    Nydelig bilde av "give away" fra butikken EMILY ROSE! Herlige farger og nydelig blåmalt trevegg som bakgrunn. Er fremdeles en kløne på "datatekniske ting" og klarer enda ikke å "linke" dette bilde. Veldig dumt egentlig, siden jeg liker det så godt.
    Gode klemmer fra Mona

    SvarSlett
  3. Meg også, men nå er jeg med :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Spent på hvem den nye vinneren er! :)

    SvarSlett
  5. Hejsa takker for dine altid søde komentar på min blog.Barnebarnet er kommet hjem igen igår men de ved stadig ikke hvorfor han ikke vil bruge det ene ben.Så er det ikke bedre til onsdag skal han ind igen :-(( Min kreativitet som du skriver du godt kunne bruge lidt af kommer i perioder :-) jeg bruger det som en slags terapi og det hjælper mig altid så godt.
    Her efterlyser jeg også vinderen af Pip sengetøjet ellers må jeg også finde en ny.Håber da ikke det sker igen har jo også en Give away som dig på et gavekort til Emily rose men her udtrækker jeg den 3 marts.Kram Else Fogt

    SvarSlett