fredag 1. april 2011

Gavedryss hos Hverdagsmamma

Så er det tid for det store GAVEDRYSSET!
Det er en forsinket feiring av min 1 års- blogging



Jeg har gledet meg lenge til å legge ut innlegget :) Det har kommet inn så mange flotte premier :)
Tusen takk til alle som har bidratt til Gavedrysset mitt :)

Dette kan dere vinne:

1/2 års abonnement på bladet Boligpluss


1/2 års abonnement på bladet MAMMA


2 vinnere får hvert sitt sett med kopp, skål, asjett og middagsfat i melamin fra Falby.


Gavekort på 400,- fra nettbutikken Gabrielles


Gavesett fra Green Gate, gaveeske med 2 lattekopper og 2 latte-skjeer i seriene Millie White og Spot Red




Forkle i valgfri farge fra Nyblom Kollen(meld deg gjerne på deres facebook-side)


Stilig sett med kopp og skål, og sklisikker spisebrikke fra nettbutikken Guttelus (meld deg gjerne på deres facebookside)





Regler er som følger:

1 lodd for å kommentere
1 lodd for å linke på egen blogg eller facebook Bruk det øverste bildet.

Tilsammen kan du få 2 lodd.
Det er ingen ekstra lodd for å legge seg til som følger, da jeg vil at du skal gjøre det om du liker bloggen min. Ikke for å få et ekstra lodd :)

Trekning er 16 mai. Midt imellom konfirmasjon og 17 mai- feiring for oss ;)

Jeg håper mange vil melde seg på å feire min forsinkede 1 års-blogging. Det er så mange fine premier å hente her:)
Ønsker alle sammen lykke til!

129 kommentarer:

  1. Oioioi! SÅ mange fine premier, jeg tar gjerne 1 lodd! Og følger er jeg fra før AKKURAT for at jeg liker din blogg så godt :)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. 2 lodder til mig, utrolig smukke ting at vinde:)

    SvarSlett
  3. Så mange flotte premier...og så gøy at folk sponser:0).
    Jeg er selvfølgelig med..Tar 1 lodd jeg.
    Ha en super helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ohhh, I'm in;))
    Så mye flotte premier ♥
    Jeg har fått med mange av disse på laget til min gavedryss jeg og, kjempegøy!!

    Jeg trekker helt klart 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. VIl gjerne prøve lykken med to lodd
    /myr

    SvarSlett
  6. Oj, så mange flotte premier!
    Kjekt med sponsorer:-)

    Jeg tar ett lodd, takk:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. For noen fine premier!
    Blir gjerne med ,og tar 2 lodd!:)

    Klem Elin

    SvarSlett
  8. Så spennende og så fine premier du har:)
    Jeg tar 2 lodd.
    Ha en strålende helg.
    Kari-Anne :)

    SvarSlett
  9. OJJJ..eg er mållaus av dei flotte premiane
    (er vel ikkje aprilsnarr vel ;P )
    Tar meir enn gjerne 2 lodd, og krysser fingrane voldsomt!!;)
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Jepp, jeg er selvfølgelig med på det flotte gavedrysset ditt!
    Superdupre premier da!!

    Jeg tar 2 lykkelodd:)

    God helg! KLEM

    SvarSlett
  11. Heisann kjære søss:) Bli me på ta æ å:) 1 lodd på mæ:) Klæm

    SvarSlett
  12. Denne vil eg gjerne vere med på, tar 2 lodd. :)

    Ha ei fin helg. :-)

    SvarSlett
  13. Hej Anita, det er da helt vildt så mange lækre præmier du har samlet sammen - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og håber på good luck;0) Tillykke med 1 år her i blogland - tør da nok sige, at du fejrer det med manér ;0) God weekend. Klem fra Anne

    SvarSlett
  14. Gurimalla så mykje fint du har i din give away!! Eg err med! To lodd til meg!

    Ha ein fortsatt finfin kveld. Klem frå Oline

    SvarSlett
  15. Så flotte gaver og gratulerer med 1årsdag på bloggen din.
    Ett lodd til meg (er ny i bloggeverden, jeg vet ikke helt hvordan en legger til link:-O)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  16. Oy så mange flotte gaver..
    Jeg blir klart med på din feiring.
    2 lodd på meg.
    Ha en super helg søte deg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Jeg trekker gjerne et lodd her hos deg.
    Mange flotte premier har du fått.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  19. Kjempefine gaver! Vil gjerne være med i trekningen. Tar 1 lodd og krysser det jeg har:)

    Gratulerer med 1 års dagen!

    Klem

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne ha 2 lodd! Gleder meg til 16. mai.

    SvarSlett
  21. Åj så mye fine premier!! Kjempestas med 1årsfeiring. Gratulerer!:)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd!

    klem June

    SvarSlett
  22. Her e det bare å ønske seg gaver! Tar ETT lodd, og er helt enig med du: Følger må man være litt aktiv på, så det er greit å være frivillig. Og æ følge bloggen din fordi den e morsom og inspirerende! God helg,klem

    SvarSlett
  23. du og du så mange fine premier! gratulerer med ettårsdagen til bloggen! jeg linker på bloggen min :) 2 lodd til meg, tvi tvi! *♥*

    SvarSlett
  24. Så mange fine premier! :) Jeg prøver lykken med 2 lodd! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  25. wow..så mye lekkert! 1 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  26. Hei :)
    Så mange flotte gaver du skal gi bort :)
    her vil jeg gjerne være med, og gratulerer
    så mye med 1 års dagen til bloggen din ღ
    Jeg tar 2 lodd...

    Ønsker deg en fin, fin dag
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  27. Så morsomt at det er så mange som er med her :)
    Dumt for meg som vil vinne da ;)

    jeg ta 2 lodd :)

    MANGE fine gaver her, ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  28. 1 lodd på meg - og krysser fingre og tær!
    God helg
    Hilsen Eva

    SvarSlett
  29. SELVFØLGELIG ønsker jeg å være med på gavedrysset ditt!! :) GRATULERER med 1 års dagen! :)

    Ett lodd på meg.

    Klem :)

    SvarSlett
  30. Så mange flotte gaver! Jeg trekker to vinnerlodd. Og benytter anledningen til å tipse om min lille, hårfine gi-bort. :)

    SvarSlett
  31. Oioi, her var det masse flott :)
    Tar gjerne ett lodd, og legg meg til som følger :) Fordi eg har lyst♥

    Klem ANita

    SvarSlett
  32. Wooow, jeg er sååå med altså ! :) Hihi... Her var det mange herlige premier. Da krysser jeg fingrene og trekker 2 lodd opp av hatten. ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  33. Så mange flotte premier,
    jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Deler på Facebook også,
    er 2 lodd da :)

    Hilsen Anja
    anja.madsen@online.no

    SvarSlett
  34. Wow.
    Deler på Fb også

    Hilsen Nina Merete

    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  35. Gu kor mange flotte premier då :O) Eg vil også gjerne være med på det her =) 1 lodd på meg

    SvarSlett
  36. Så utrolig flotte premier!! Ja takk, jeg er gjerne med:) 2 lodd på meg.
    Klem, RM

    SvarSlett
  37. wooow for noen flotte premier=)
    eg tar 1 lodd med det første;)

    SvarSlett
  38. Tusen takk for hilsen hos meg:)

    Jeg har funnet meg mye fint kan du tro, har bestilt med GG for hele gavekortet og venter i spenning):):)

    Hiver meg på her også, var jo såå mange nydelige premier:) 2 lodd, linker på FB.

    Klem Lise

    SvarSlett
  39. Hei igjen Anita;)
    Kine skal til Fredensborg med skolen i morgen, et flott sted;)
    Jeg var med da sønnen min sin klasse var der for 2 år siden, og det var så fint der...
    Mannen din er fra Danmark, var det slik?
    Hvor er han fra?
    De gleder seg masse nå ungene og vi har pakket og pakket og laget pizzasnurrer og boller til og ha med på bussen;)
    Blir rart, men sikkert kjempegøy!

    Klem Line

    SvarSlett
  40. For en flott blogg!!
    Jeg fant deg via Hvit Romantikk.....
    Hvordan klarer dere det med unger og alt???

    Delt på FB, så to lodd til meg....så er det bare å håpe håpe håpe.....

    Klem fra Solfrid :)

    SvarSlett
  41. Så mange flotte premier da!!!! Eg vil gjerne vere med å feire, 2 lodd til meg:)
    Håpe, håpe:)

    Klemmer fra Torill

    SvarSlett
  42. så flotte premier! :-D
    Slenger meg med på ett lodd. :-)

    SvarSlett
  43. Hei, så spennende. Jeg tar 2 lodd :-)

    SvarSlett
  44. Så mye fint du lodder ut her:) Jeg tar 1 lodd og håååper...ha en fin dag:))

    SvarSlett
  45. Hei = )
    Kjempefin blogg du har!!
    Vil veldig gjerne være med. Tar 1 lodd ;)

    Marianne

    SvarSlett
  46. Så arti! Her var det mye fint:)
    Jeg tar 1 lodd♥

    KLem Kristin

    SvarSlett
  47. Ååå, så mykje flott! Eg tar to lodd. Legg ut link i bloggen min når eg kjem heim frå det store utland. ;)

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med 1-årsdagen som var da ;-)
    Jeg bir selvfølgelig gjerne med på 2 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  49. Her prøver jeg da helt sikkert lykken.Sikke fine gaver også mange ja så må jeg jo håbe en af dem skal til Danmark:-)Lige meget hvad så er det velkommen.Kram deltager med 2 lodder

    SvarSlett
  50. Hej Anita.

    Jeg snupper 2 lodder.
    Sikke nogen fine præmier, håber jeg er en af de heldige.
    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  51. Flotte præmier! Jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlett
  52. Utrolig mange fine premier, kan da ikke la være å ta et lodd her *smiler*, og bloggen din ligger som mine favoritter på macén min, nettopp fordi jeg liker bloggen din*smiler igjen*

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  53. Herlighet så mye flott :D Blir gjerne med på trekningen med 1 lodd da.
    Ha en fortreffelig helg

    SvarSlett
  54. 2 lodd blir det da! Håper jeg vinner, slik at jeg kan gi min mamma noe hun ønsker seg veldig! Det fortjener hun, som er verdens beste! (:

    Ha en god helg!! (:

    SvarSlett
  55. Gratulera så masse med 1 års-feiring !
    Eg trekker gjerne 1 lodd i gåvedrysset ditt :) Utrulig flotte premiar du har :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  56. Så flott blogg du har. Spennende, ett lodd til meg.

    SvarSlett
  57. Så spennende! Jeg vil gjerne bli med på trekningen med 2 lodd. Krysser fingrene :-) Klem

    SvarSlett
  58. Så mange fine premier!
    Ett lodd på meg,
    og gratulerer med ett års dagen :)

    SvarSlett
  59. Må jo nesten bli med her - med så flotte premier!!!! Jeg har overhodet ikke vinnerlykke, men 1 Lodd blir det på meg!
    Gratulerer forresten ;);) klemklem

    SvarSlett
  60. Flotte gaver og flott blogg:)Jeg tar to lodd+legger meg til som følger:)Ha en fin dag.

    SvarSlett
  61. OI!! Herlig!! Mangge godbiter man kan vinne her :)
    Så jeg ønsker gjerne å være med :)

    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  62. Ih hvor fint! 2 lodder hertil :)

    SvarSlett
  63. Heisann:)

    Endelig klarte jeg å få linket giborten din over på bloggen min (har hatt problemer med PCen i lengre tid) - ville ikke melde meg på før jeg kunne reklamere for gavedrysset ditt:)

    Så kjære deg - da tar jeg 2 lodd - og håper jeg kanskje her "finner lykken" :)

    MIMMIKLEM:)
    P.S. Har 2 forskjellige giborter inne hos meg - velkommen!

    SvarSlett
  64. Så mange fine premier! Jeg blir gjerne med, og har linket på facebook. 2 lodd på meg! :)
    klem

    SvarSlett
  65. Heisann!!

    gøy at du vil være med på min give away,masse lykke til!!Og velkommen som følger hos meg:)

    Jeg blir self med på din også tar 2 lodd og følger:)

    ha en fin helg og påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  66. Oi så flotte premier du har! jeg vil bli med å tar 2 lodd, ha en fin helg!

    SvarSlett
  67. For en flott blogg og veldig flotte premier. Krysser fingrene for at de to loddene jeg tar er lykkelodd :-)

    God påske

    SvarSlett
  68. Og du og du - her var det mange supre premier!! Mye som allerede står på ønskelista... Jeg linker hos meg; så da deltar jeg med to lodd!

    Ha en fin søndag!

    Klem :)

    SvarSlett
  69. Hei.

    Så fantastisk nydelige premier. Jeg prøver lykken med 2 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/giveaway-hos-hverdagsmamma.html

    God påske!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med på mine 2 giveaways også om du vil :)

    SvarSlett
  70. Hei:)
    Så mange flotte premier!
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)
    Ha en God påske!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  71. Så flotte premier! Jeg prøver gjerne vinnerlykken med et lodd.
    God påske!

    SvarSlett
  72. Oi, så spennende - og så mange flotte premier! Gratulerer så mye med ettårsfeiringen, jeg vil gjerne være med på moroa :)) Trekker 2 lodd og krysser fingrene!

    God påske! :)

    SvarSlett
  73. såååååååå flotte gaver.gratulerer så mye.

    God påske
    hilsen
    selmatanovic@hotmail.com

    SvarSlett
  74. det blir 2 lodd på meg

    selmatanovic@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Gratulerer med jubileet, og lykke til med konfirmasjonen og en hektisk vår!

    Jeg vil gjerne ha ett lodd til trekningen av de vakre premiene.

    SvarSlett
  76. Gratulerer og sååå mange fine premier. Jeg vil veldig gjerne være med og kan få 1 lodd. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  77. Så mange flotte premier!
    Jeg er med og trekker 2 (vinner)lodd :o)

    SvarSlett
  78. Knallfine premier! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  79. Heihei!
    Jeg blir gjerne med :) Ønsker meg alt ;) Såå mye fint!!
    Trekker 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  80. Gratulerer med 1 års-dagen.
    Blir gjerne med med 1 lodd.
    fine gaver!

    Ønsker deg god påske! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  81. Gratulerer så mye :) Klart jeg er med :)
    Klem

    SvarSlett
  82. Kjempefine premier =) 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  83. Så flotte premier! 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  84. Gratulerer med 1 år!
    Så mange fine premier:) Prøver lykken med 2 lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  85. Utrolige flotte præmier, vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlett
  86. Wow....for et fantastisk gavedryss :-)
    Jeg tar gjerne to lodd jeg!
    Gratulerer med 1 år :-)

    Legger meg til som følger av din flotte blogg i samme slengen!
    Hilsen Rita :-)

    SvarSlett
  87. Jeg velger meg to lodd, så flotte premier. Mvh Sølvi

    SvarSlett
  88. Jeg vil gjerne delta med 1 lodd :)

    SvarSlett
  89. Hei, så kjekt at du ville delta i Give away hos meg :)
    Da fant jeg deg, og jeg hiver meg med i det som er litt av et gavedryss!!!
    Legger meg til som følger jeg, for her vil jeg komme tilbake igjen snart.
    1 lodd for kommentar.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  90. Så mye fint du har på give awayen din!! Jeg vil gjerne være med i trekningen!

    SvarSlett
  91. så fin give away.jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  92. jeg er med! tar to lodd:) snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Så flotte premier. Jeg vil selvfølgelig være med i håp om at jeg er heldig og vinner noe av det fine du har valgt ut.

    SvarSlett
  94. 2 lodd på meg - linker på FB :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  95. 1 lodd til meg! c:

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  96. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    .·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥ Gratulerer
    - med vel overstått 1-årsdag!!
    Linker med glede på fb,
    2 lodd til mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  97. Hei i Natten

    Jeg prøver lykken jeg.
    Blir 2 lodd på meg,har linket deg på FB siden min.
    Så nå krysser jeg fingrene,var kjempe masse premier du hadde her.
    Gratulerer med 1'års jubileum.
    Ønsker deg en god natt
    &
    en strålende uke videre
    Hilsener fra Bergen

    SvarSlett
  98. Juhu! Flotte premier.
    Tar 2 lodd jeg da.

    SvarSlett
  99. Bare Lisa (lisa_djonne@hotmail.com)3. mai 2011 kl. 10:00

    Å så koselig blogg :) Og så flott gavedryss - måtte bare ta et lodd. Så nå krysser vi fingre og tær!

    SvarSlett
  100. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Oi, her må jeg bare melde meg på:) Så mange fine premier!
    Jeg prøver meg med 2 lodd:)
    Fruen i nord:)

    SvarSlett
  102. 1 lite lodd på meg og masse kryssing av fingrer og tær! Gratulerer så mye med 1årsdagen! :)du har all grunn til å feire, hipp hipp hurra for deg :D
    Hilsen meg (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  103. Hei, fant bloggen din gjennom et venninnes blogg, veldig mange flotte gaver her og gratulerer så mye med 1år med blogging!! Jeg tar gjerne et lodd takk!!
    Ønsker deg mange flotte år med blogging fremover!!
    Hilsen så mye fra Amy @ Eventyrhus

    SvarSlett
  104. Jeg tar to lodd og krysser fingrene! Her var det mange flotte premier!!!

    Ida Lind
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  105. Jeg linker på facebook, så det blir to lodd på meg!
    Krysser fingrene, og jeg kan evenuelt kontaktes på olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  106. Lykke til i trekningen inne hos meg, hyggelig at du vil delta! :)

    Koselig blogg du har, jeg har lagt meg til som følger! Jeg blir gjerne med i trekningen av de flotte gavene dine med ett lodd.

    Klem

    SvarSlett
  107. Så fine premier, å fin blogg!
    Gratulerer med 1 år :)

    Slenger meg på med 2 lodd:)

    Klem fra Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Å for noen fantastiske fine premier :)
    Prøver meg med ett lykkelodd.

    God mai <3

    SvarSlett
  109. 1 lodd her :)
    candy_32_@hotmail.com

    SvarSlett
  110. Så utrolig masse fine premier! gratulere med overstått 1årsdag;) Prøver lykken med 2 lodd!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  111. Ja et år det går fort det du....likesom tiden går fort når man sitter og blogger *lol*
    Så koslig å besøke så mange flinke og inspirerende blogger rundtom,slik som din!Gratulerer med det første året unnagjort,jeg hiver meg på give-away´en din med et lodd!Lykke til med trekningen!
    toveklem:)

    SvarSlett
  112. Hei du:)))

    Ja her var det jammen meg mye fint!!
    slenger meg med på slutten med 2 lodd:)

    SvarSlett
  113. Så mye flott!
    1 lodd på meg ;)

    evacatl (at) gmail dot com

    SvarSlett
  114. Hei!
    Gratulerer med 1 års jubileum! :)
    Helt fantastisk give away som jeg gjerne blir med på. Deltar med 2 lodd.
    Ha en flott konfirmasjon og 17.mai!! :)

    SvarSlett
  115. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  116. Jeg deltar med 2 lodd :D (linket på facebook) ha en kjempefin dag! :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  117. Jeg tar gjerne et lodd! Og gratulerer så mye med dagen!

    marianem@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Oi, oi, oi!
    Så mange flotte premier det var å vinne her!!!
    Vil selvfølgelig være med i trekningen, så jeg deler deg med alle mine 560 FB-venner!

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  119. Hei, jeg vil gjerne ha ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  120. Gratulerer med bloggens bursdag :-)) Kjempe fine premier og jeg vil veldig gjerne være med. 1 lodd til meg. Ha en super fin 17 mai. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  121. Gratulerer med 1 års dagen og så flotte premier du har!!! Jeg skjønner ikke at jeg ikke har sett gavedrysset ditt før nå, men så slenger jeg meg på i siste liten. Da blir det 1 lodd på meg:)Ha en kjempefin 17 mai feiring. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  122. Jeg slenger meg med i siste liten, med 2 lodd:o)

    SvarSlett
  123. Jeg er m med 1 lodd, flotte premier.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  124. Heisann. Trodde jeg hadde meldt meg på gavedrysset ditt jeg, men nei det hadde jeg ikke. Vil selvfølgelig være med jeg. Skulle gjerne tatt 2 lodd, men føler ikke jeg fortjener det nå som vinneren trekkes i kveld.
    Så da blir det 1 lodd på meg.
    Håper lykken er med meg. Masse flotte premier.
    Klem

    SvarSlett
  125. Tar et lodd jeg....ikke vist å lenke nå som en er i siste liten....trodde og jeg var meldt på¨men nei,

    masse flotte gaver da:-)

    Klemmer

    SvarSlett
  126. Mange flotte premier og en kjempe fin blogg. Jeg tar 2 lodd

    Mvh
    Kristin
    kristtoe@online.no

    SvarSlett
  127. Fantastisk giveaway! Uh, ved ikke om der er trukket en vinder, men deler på min facebook :-)

    SvarSlett
  128. Jag prövar min lycka med en lott!
    Kramis från Pockethexan

    SvarSlett