onsdag 21. april 2010

En liten leilighet.....


Tenkte jeg skulle forklare grunnen til at jeg aldri blogger noe fra leiligheten :)

Den er bitteliten! Og overfylt!

Alle vet at det ikke er noe koselig med altfor mye plassert på altfor liten plass. Sånn har vi det for tiden. Møbler står plassert helt tilfeldig, og kasser som er enten pakket ned eller ikke pakkket ut står tilfeldig plassert i et hjørne eller to. Høres lekkert ut, ikke sant?

Det er rett og slett ikke noe å blogge om her hos oss! Men det kommer til å bli når vi flytter til større hus :)

Nettop derfor er det bare små detaljer jeg viser fram. Og jeg må si jeg gleder meg STORT til å få vise fram alt vi har som er pakket bort i esker og kasser! Alle små skatter.....

Og møbler vi har...


Nå skal jeg og Matilde ut for å nyte fin været! For sola kom i går og snøen er vekk!

Vi skal til helsestasjonen for veiing.


HA EN DEILIG DAG DERE!

1 kommentar:

  1. Det skjønner jeg godt, også er dere jo en liten flokk som krever sin plass!!

    SvarSlett