mandag 19. april 2010

Rosa tulipaner og osteklokke

I helga fikk vi rosa tulipaner fra min søster og familie. Alltid så koselig å få blomster! Og jeg hadde tenkt på å kjøpe noen selv til helgen, så jeg ble kjempeglad kjære søster min! Tusen takk :)
Zinkhus fra Chic Antique, dobbel hjerteramme i tre fra Covent Garden (med bilder av meg og min kjære) og vasen er arv fra min samboers familie. Har også fått denne søte osteklokken av min mamma... Den er liten, så får ikke plass til så mye inni men skal ha den til pynt :) Kan jo ha små kjekser inni, små pikekyss, tørkede roser, lys.....
Noen flere tips?
Osteklokken med fat er fra Miljøgården, T lysestaker er fra Marie Sohl og blomsterpotte fra Plantasjen.



Tenkte jeg skulle blogge den senere med div pynt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar