onsdag 26. mai 2010

Award og 7 ting om meg...

Jeg fikk denne AWARDEN av Elizabet med bloggen http://stilighjem.blogspot.com/
TUSEN TAKK :)

Med denne awarden så følger det en utfordring om å fortelle 7 ting om meg, og sende den videre til 7 andre som JEG mener fortjener den...

7 ting om ANITA:
Jeg er stolt mamma til 5 barn, Silje 13, Emil 11, Tobias 8, Aurora 5 og Matilde 2 mnd. Og samboer med Tom
Har alltid hatt en STOR drøm om en bondegård. Det kommer nok av at jeg som liten var med min mormor i alle ferier på hennes hjemsted. Der bodde min oldefar, samt masse dyr :)

Da jeg var liten likte jeg best å leke med biler, lego, playmobil og i fjæra

Jeg er utdannet innen helseomsorgen, og planen var å bli helsesøster med tiden... Tiden gikk og etter at jeg har gått gravid med bekkenløsning for 3 gang blir det nok ingen jobb i helsevesenet på meg. Men jeg går istedet med en drøm om å starte noe for meg selv....:)

Jeg er et omsorgsmenneske! Er veldig glad i barn og dyr. Må ha noen å ta vare på...

Jeg har drevet med oppdrett på SHETLANDSPONNI, og har på det meste hatt 15 ponnier samtidig.. JEPP mye arbeid, men også mye glede.
Er avhengig av sjokolade. Klarer ikke å ha det i hus dessverre. Er en svak sjel der....Jeg velger å sende denne AWARDEN videre til disse damene som inspirerer meg og gleder meg med sine ord og bilder:







7 kommentarer:

  1. hei på deg,
    så kjekt å bli mer kjent med deg,flotte ting du nevner her,du er et godt menneske,å det lyser igjennom din blogg vennen.jag har en adwardfri tid nå,men er kjempeglad du tenker på meg,det varmer.jag har hatt denne før jul.
    ønsker deg en herlig kveld vennen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du tenker på meg når du deler ut utmerkelsar. Denne var kjempe fin.
    Klem

    SvarSlett
  3. Både koselige og spennende ting du forteller om deg selv:) Kjekt å bli litt bedre kjent med deg. Flott familiebilde da!
    Ha en fin-fin kveld:)
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  4. Hei♥
    Tusen takk for award:)Stolt over at du vil dele den med meg:)
    Kjekt å bli betre kjendt med deg♥
    Vi stiller meget likt på nr 7!
    God onsdagskveld♥
    KLem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. Hei Anita ! ♥

    Først vil jeg gratulere deg med award, den er virkelig velfortjent. :) Og tusen hjertelig takk for at du ville gi en videre til meg, det syntes jeg var kjempekoselig ! ♥ Veldig artig å lese litt fakta om deg, og fine bilder du viser. :)
    En sjokolade avhengig som sitter her også, hihi... ;)

    Ønsker deg en strålende kveld videre ! ♥

    Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett
  6. Heisann igjen.
    Tuuusen takk for at du vil gi meg en Award:)
    Det setter jeg veldig stor pris på:)
    Og jeg skal sende den videre til 7 bloggere som fortjener den minst like mye:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  7. Åh så koselig, tusen tusen takk!
    Hyggelig at du setter pris på bloggen min.
    5 barn altså? Wow imponerende! Jeg har alltid ønsket meg mange barn, men er 33 år og har bare ett.. så blir nok ikke mer enn 2. Kanskje 3???;)

    Ønsker deg en fin dag. Og tusen takk igjen!
    Skal lage et innlegg om awarden etter hvert.

    Klem Marianne

    SvarSlett