søndag 2. mai 2010

KOMPIS..min nye lillebror...

Jeg vil vise fram min nye "lillebror" :)
Han heter Kompis, og er en Tibetansk Spaniel. Han er min mors lille "baby". 4 mnd nå, og er helskjønn! Så snill og rolig. Han var også på valpeutstilling forrige helg, og der ble han BEST i sin klasse! Med kjempeflott kritikk. Fikk 3 sløyfer og gavepremie... Mor var også stolt.. Men "storesøster" har sett hele tiden at han var vakker, med velproporsjonert kropp, og herlig gemytt. Årene i utsillingsringen med hester har lønt seg :) Så jeg var ikke overrrasket egentlig..Synes det var veldig bra. Håper å være med neste gang!

1 kommentar:

  1. Nydelig hund. Vi skal skaffe oss ny hund kanskje til høsten. Og jeg har lyst på tibetansk spaniel.Men mannen vil ha en hund som er større.
    Her snør det nå;(
    Klem

    SvarSlett