onsdag 19. mai 2010

GIVE AWAY og blogg-tørke...

I skrivende stund har jeg fått en aldri så liten blogg-tørke... Jeg har UTROLIG mye å blogge om akkurat nå.. Barnedåp, 17 mai feiring, bestemors-besøk fra Danmark... Og mange fine bruktfunn. Men energien er ikke på topp akkurat nå. Jeg ønsker og vil, men får det ikke til...
Har vært slitsomt å arrangere barnedåp midt oppi alt det andre nå. Så jeg regner med at jeg kommer sterkt tilbake:) Kanskje allerede om noen få timer?
Var tidlig oppe i dag, for svigermor reiser tilbake til Danmark i dag. Hun sitter på flyet akkurat nå. Det blir rart... Hun har vært hos oss i nesten 2 uker. Håper vi sees snart igjen :)
Jeg har fått hengt ut klær, og etterpå skal MATILDE og jeg gå oss en tur i parken. Været er NYDELIG, og sola vil nok gi meg ekstra påfyll!

Husk min GIVE AWAY med trekning 20 mai!

2 kommentarer:

  1. Kos deg, Anita - håper batteriene blir ladet i vårsola :) Klem fra Rita!

    SvarSlett
  2. hei hei.
    åå så nydelig hun er i sin dåpkjole under her..skjønne lille prinsesse.
    klart du kan være sliten,ta deg tid,vi venter.
    ønsker deg en herlig dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett