søndag 23. mai 2010

Innlegg nr 100! og litt annet...

Dette blir mitt innlegg nr 100!
Jeg startet å blogge i mars...Har hatt innlegg nesten hver dag :)
på en liten mnd har jeg i skrivende stund hatt 1622 på besøk her inne hos meg :) Takk til dere, og det hadde vært KOSELIG om ALLE ville legge igjen en liten hilsen en gang iblant. For det er jo så hyggelig med besøk, og veldig kjekt å vite HVEM som er på besøk :) :)
Jeg har også snart 30 følgere..Kjempeflott at dere vil følge meg og min hverdag, tusen takk!

MATILDE blir 2 mnd den 26 mai...
Min samboer starter i ny jobb 27 mai...
Så vi har mye å feire nå. DERFOR kommer det en ny GIVE AWAY hos meg snart!
Det blir en sommerlig premie, satt sammen av noe nytt og noe jeg har laget selv!
Dere får vite mer om noen dager.......
Imens koser jeg meg med Interiør tips fra både innkjøpte blader og GRATIS blader:)
En kopp TE og litt kjeks..Kopp og asjett er fra Marie Sohl..Vi kjøpte servise til 12 når vi var i Danmark sist jul.
Skåler fra Green Gate
Bokser fra House Doctor som jeg bruker å ha kaffe og te i...

7 kommentarer:

  1. Mmmmm her var det mye søtt og godt! Øyegodt og anna gotteri! Gratulerer med så mange innlegg!

    Kos deg videre i pinsehelga!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min:) Så kjekt at du vil være med på give away!
    Koselig blogg du har da, mange fine bilder.
    Ha en koselig kveld!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  3. Heisann, dette var et glad-innlegg! Koselig. Så fint det skjer fine ting i livet deres. Gleder meg til Giveaway. Og Green Gate ER fint. Skal snart kjøpe en presang til en 50-åring, og vurderer å putte litt av hvert med polkadotter i pakken! Det lyseblå er nydelig.
    Ha en fortsatt fin vår (-nestensommer).

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 100 innlegg!
    Masse flotte bilder her. Jeg liker så godt de Green Gate skålene.Tror jeg skal kjøpe meg noen jeg også:)
    Lekkert service også.

    Ha en fortsatt fin pinsehelg.
    Klem Milla

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 100 innlegg. Du har en superkoselig blogg så her er jeg stadig innom og leser. Skal bli flinkere til å legge igjen spor, for jeg synes jo selv det er koselig med en liten hilsen og. Håper dere får en fin mandag.
    Klem Monica

    SvarSlett
  6. hei.
    bare fort innom for å takke for hyggelig hilsen på dagen min igår,det varmer.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Hei♥
    GRATULERER med mange innllegg,besøkande og følgarar..Veldig bra:)
    Bloggen din er kjempe fin og du skriv godt♥
    Kjekt å kome på besøk til deg:)
    Kjempe fine bilder du viser..Likte veldig godt dei boksane på siste bildet..
    Takk for gode ord♥
    God fridag:)
    KLem frå Astrid♥

    SvarSlett