onsdag 8. februar 2012

I`m back again!!

Etter en liten stund med den nye bloggen, bestemte jeg meg for å fortsette her istedet:) Føler jeg har lagt ned mye arbeid og ikke minst TID på denne. Og her er også starten på min "blogge-karriere":)

En ting jeg virkelig sliter med på denne bloggen er å koble til div sider i innlegget mitt. Noen som kan hjelpe meg?
Har lett igjennom alle innstillinger osv, men finner ikke noe som er til hjelp...

Så funderer jeg på å kjøre igang en liten konkurranse på å lage header til meg...Kommer mere om dette senere;)

Uansett....Livet er bra! Sola skinner ute og inne......håper det gjør det hos dere også!!


8 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du er tilbake :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake hit:)
    Koselig det ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. heisan,
      koselig å se deg her igjen da,
      lenge siden sett deg å,men ha så mye greier nå,
      men blir bedre,
      ha en fin dag vennen,
      klem fra
      sylvia

      Slett
  4. Dejligt du er tilbage og sikke et godt billede af dig ;0) Knus Anne

    SvarSlett