fredag 11. februar 2011

Nytt fra Kremmerhuset!

Noe er nytt og noe er gammelt nytt :):) Et lite utvalg av mine favoritter fra Kremmerhuset!

Delicious!


Muffins-brett! En herlig start på dagen om du får servert frokost på senga med dette ;)


Sinkhus! Noen sier sink er på vei ut...Jeg vet ikke, og bryr meg heller ikke :) Jeg ønsker meg 2 stykker, for det er så fint lys når det er flere sammen :) Eller hva med 10, så kan jeg lage meg en hel landsby!!


Hva med en deilig muffins?


Søøøøte kokeshi dukker...Pynter fint på barnerommet :)


Herlige skåler og liten mugge med Kellogs motiv :)


Noen av disse vasene skal pynte opp konfirmasjons-bordet til Silje i år!


Eller disse...


Hva med disse lekre damene på frokostbordet? Eller til pynt ;) Pin Up damer på skål!


Super-søt brød boks, nesten til å spise opp!! Finnes også i lys rosa! Også super-søt!!


Åååå, denne vil jeg ha på kjøkkenet (samle tomflasker i) Det er egentlig en skittenstøykorg ;)


Nydelig skilt


Røreboller i melamin.

18 kommentarer:

  1. Her var det mye fint! Jeg er også i ønskelistemodus for tiden:) Det er jo så mange fine vår og sommervarer nå.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. JA, dette var noe for meg! :)
    Elsker kremmerhuset, og virker som du gjør det også..
    Tror jeg må innom igjen snart.. for der er det mye fint å opprdrive!

    Bli gjerne følger av min blogg, :)
    Her skriver jeg om små og litt større prosjekter.. Blogger er ny, men her oppdateres ting dag etter dag :)

    http://interiordrops.blogspot.com/

    Ha en finfin kveld, og ps: Likte bloggen din :)

    SvarSlett