lørdag 19. februar 2011

Green Gate

Mye nytt Green Gate kom fra butikken Emily Rose!


Se sola titter inn gjennom vinduet :)

I dag er det prosjekt kjøkken som står for tur....Dvs legge fliser over kjøkkenbenken og sette opp mere skap på en vegg. Jeg kommer til å ta før bilder for å vise dere forandringen.

Sånn som kjøkkenet er akkurat nå, er det uholdbart for oss. Det har det egentlig vært hele tiden mens vi har bodd her, men det er utrolig hva man kan venne seg til. Vi har jo ventet på å få solgt leiligheten, og hadde et håp om at vi skulle bo et annet sted nå.

Da salget har trukket ut, har vi måttet finne bedre løsninger så lenge vi bor her og for å få fortgang i salgsprosessen. Og nå er det altså kjøkkenet som står for tur.
Det er litt vanskelig å forklare, men i hovedsak så blir det litt penere og enklere med flis. Det vil bli 2 skap ekstra og 1 benkeflate mere. Riktignok ikke i arbeidshøyde, men det kan brukes til andre ting :)
Så har kjæresten min lovt å lage en hylle til meg med knagger under :)
Og skyvedørsgarderobe er bestilt! Her i leiligheten er det kun en bitteliten gang. Så sko er plassert på kjøkkenet og jakker henger på soverommet. Uholdbart og upraktisk. Men nå blir det andre boller :)

Ha en fin,fin lørdag dere!
Klem Anita

6 kommentarer:

  1. Hej Anita
    Vil du sende mig din mail. Jeg har en pakke der ligger og venter på dig!
    Send den på lenedragsbaek@mail.dk

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hej Anita, WAW hvor har du fået handlet en masse skønne ting ;0)

    Jeg tror måske ikke at konfirmationer er så forskellige i Norge og Danmark. Mon ikke du også får lidt dansk input igennem din mand? Normalt bliver man også konfirmeret om søndagen her i Danmark, men også nogle få helligdage er meget store konfirmationsdage. Derfor skal min datter (Emilie) konfirmeres fredag den 20. maj, som er bededag og en helligdag i Danmark. Pigerne har hvide kjoler på - og moden skifter meget indenfor konfirmationskjoler. I år skal de være korte, da jeg selv blev konfirmeret var de alle lange. Man holder enten konfirmationen hjemme, på restaurant eller lejer lokaler til det. Vi har lejet et stort telt til haven og vi bliver et sted mellem 50-60 personer. Det havde vi også gjort til min søns konfirmation og det ville min datter også gerne have. Maden får vi leveret af en restaurant. Vi skal være i kirken kl. 11.15 og gæsterne kommer kl. 13.00.
    Jeg glæder mig også til pynte op m.m. I det hele taget er det sådan en stor og dejlig dag for både konfirmanden, men også for forældrene. Skønt at kunne fejre sit barn med en stor fest.
    Knus fra
    Anne

    SvarSlett
  4. Ååååå, mange flotte ting du har fått!!

    SvarSlett
  5. ..sa Rita :-)
    Upraktisk ikke å ha profil altså!

    SvarSlett
  6. Skyvedørsgarderobe? Hmm.. hvor har dere bestilt det?
    Har det i tankene, men vil gjerne høre andres erfaringer ;)

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett