torsdag 17. februar 2011

2 kopper med kjærlighet!

En ny dag, og sola skinner fortsatt! Det er så deilig å se sola for da vet vi at våren er PÅ VEI :) Selv om det fortsatt ligger is på gata og det er kaldt!
Tenkte å vise dere hva jeg kjøpte til kjæresten på Valentins dagen.

Søte MUMMI krus...Disse heter "Kjærlighet" <3


En bukett tulipaner


Han ymtet frempå at det hadde nå kanskje vært bedre med nytt verktøy, for det er jo DET JEG samler på...
Ja, men disse heter jo kjærlighet sier jeg, og hva passer vel bedre enn 2 kopper med kjærlighet på valentins dagen? :)

Neste gang får han et gavekort på verktøy ;) hihi :)

Så etterlyser jeg Hide Gard og Glassdesign som vant 1. premien i min forrige Give away med trekning 14 februar. Kan du sende meg en mail? Jeg kommer meg ikke inn på bloggen din.

Ønsker alle en riktig god dag!

4 kommentarer:

  1. For en skjønn mugge som du har tulipaner i, den likte jeg veldig godt!
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  2. De er skønne de Mumi krus! Tak for dine altid søde kommentarer på min blog. Er spændt på at høre om hvordan en konfirmation foregår i Norge?
    Knus fra Anne

    SvarSlett
  3. Søte krus!
    Mugga er den fra Green gate? Den var iallefall nydelig med tulipaner i:)
    Klem fra thea

    SvarSlett
  4. Så herlige krus;)
    Er jo slike ting som skal gis på Kjærlighetsdagen da, skjønner ingenting disse mannfolka;))
    Verktøy kan han kjøpe sjæl, hehe!
    Når det er sagt så ønsker jeg meg faktisk verktøy jeg og, rosa;)

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett