onsdag 23. februar 2011

Etterlyser vinner!

Jeg gjør et siste forsøk på å få tak i Hide Gard og Glassdesign som vant 1. premien i min Give away her for litt siden.
Og jeg ikke hører noe fra deg, så trekker jeg ny vinner i morgen :)

Ellers så sier jeg TUSEN TAKK for koselige kommentarer :) Jeg skal ta meg en bloggerunde og svare dere alle senere i kveld!

Vi holder nemlig på med Prosjekt Kjøkken! Og vi har kjøpt verdens søteste lille oppvaskmaskin for julegave-pengene våre :) Så nå slipper mor å vaske opp hele tiden! Og det vil ikke stå så mye kopper på kjøkken-benken til stadighet!!
Jeg gleder meg sånn til å sette den i gang senere i dag :):)

Og fliser kommer på i kveld:)


Bilder kommer når vi er ferdige.

Og tusen takk til dere som har valgt å følge bloggen min! Det setter jeg stor pris på :)

Bloggen min blir snart 1 år, og jeg kommer til å markere det på en eller annen måte ;)
Og jeg vil også gi en liten oppmerksomhet til den som la seg til som 1. følger hos meg! Husker hvor GLAD jeg ble!!!


Ha en fin dag :)

1 kommentar: