mandag 31. januar 2011

Nytt fra min bortgjemte skatte-kiste!

Husker dere jeg fortalte om en kasse jeg fant på loftet? Med masse herlige saker i?
Denne kassen var ment jeg skulle ta frem når vi flyttet i "ny"-huset vårt engang :) Siden vi bare skulle bo her i leiligheten midlertidig, kunne jeg ikke se noe vits i å ha mye nytt "stæsj" der! Jeg har jo tenkt lenge på denne kassen da, for det jeg hadde kjøpt var helt nytt, og var fremdeles pakket inn i papiret fra butikken, hihi :)


Her er lykter fra Chic Antique, 1 stor og 1 liten. Disse hadde jeg tenkt å ha utenfor på "terrassen", men foreløpig får de stå i kjøkkenvinduet og lyse opp :)


Kan jo fortelle hva mere jeg fant i kassen min :) Som har ligget nedpakket i 2 år!
1 duftelys fra Durance, like fint ennå faktisk :) 1 liten Madonna, 1"parfymeflakong" fra Lisbeth Dahl, 2 hjerter og disse herlige Green Gate kjøkken-håndklærne da :) som jeg viste dere tidligere.


Det er så gøy å finne bortgjemte skatter!



Søte-mini St.Paulia i Green Gate latte kopper.


Jeg vil takke for gode bursdags-hilsner til store-gutten min Emil.
Dagen vil bli feiret sammen med familien neste helg. Da kommer også søsteren min med familie :) Jeg gleder meg!

I dag er den siste dagen i den første måneden!
Så langt har det nye året bringet både godt og vondt for oss. Utfordringer og prøvelser har vi hatt nok av, og det er vel ikke helt slutt ennå...
Jeg har satt meg selv på en litt annen slags prøvelse som involverer GODTERI! Forteller mere en annen dag ;)

Så har jeg utfordret meg selv med et "prosjekt" som jeg også skal fortelle mere om senere. Jeg tror det vil gi meg mye godt! Både i form av respekt, SELV-RESPEKT og anerkjennelse!
Derfor vil det bli litt mindre blogging på meg framover...Men det håper jeg er kun i starten, for jeg føler at jeg har behov for kontakten med dere :) Alle kommentarer gjør meg så GLAD!

Jeg ønsker alle en flott uke! Her stormer og regner det ute!

Klem Anita :)

7 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du har gjemt bort. Godt de endelig fikk komme fram.
    Og hva er "prosjektet" ditt? Har du meldt deg på kurs i Kick-boksing??
    (Det kunne nemlig jeg tenkt meg......)

    SvarSlett
  2. Så gøy å pakke opp bortgjemte skatter! Masse flotte saker i kassen din. GG lattekoppene er jo bare så fine å ha blomster oppi:-)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Såå koselig du synes at kjolene er fine :) Det gir oss inspirasjon til å fortsette videre:) Ja, bare si fra hvis du vil bestille:) Så sender vi de til deg:) Håper du får en super uke:) klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  4. Så utrolig heldig du er som hadde en slik kasse med flotte ting sa lille frøken misunnelig :))

    Ønsker deg en fortsatt god kveld.
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Hei Anita, så gøy med alle disse skattene dine altså;) Flotte lykter...

    Du vant trøstepremien i min give-away, så send meg gjerne din adresse, så kommer sopper i posten, hihi;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så gøy! Åh, er det ikke artig å finne slike skatter som man heelt bare har glemt??
    Jeg undrer på om jeg også finner noe på loftet over garasjen, en dag skal jeg komme meg opp dit( har høydeskrekk).

    Du, jeg liker å tenke at prøvelser gjør en sterk. Og når man har vært nede er det bare en vei å gå - og det er oppover!
    En kjempe stor klem fra meg, motgang kan jeg mye om.

    Jennifer

    SvarSlett
  7. I love your treasures! I have thought on online stores on greengate, but I don't know if they"ll ship international. The stores I saw have no English translation so I don't know. Your blog I read in English in Google chrome browser :)

    SvarSlett