mandag 17. januar 2011

Putekrig-utfordring!

Jeg har fått en utfordring fra bloggen http://fargeheimen.blogspot.com/
Den går ut på at du skal vise fra 5 puter fra ditt hjem, og sende ufordringen til 5 andre. Når du er ferdig å lage innlegg, legg igjen en kommentar under her så jeg kan gå inn å se på den :)

Tar DU utfordringen???

De jeg kunne tenke meg å sende utfordringen videre til er:

Har en drøm

Byfogt

Huset ved Fjorden

Hvit Romantikk

Fru Lisa

(Bloggene er dessverre ikke linket)


Håndlaget pute fra min søster. Denne står på en stol i stua.


Puter fra Troya på daglig-stuen.


Puter fra Au Maison på soverommet vårt.


Puter fra Moltex som er på guttenes rom.


Pute fra Moltex som er på loft-stuen(barnas stue)

4 kommentarer:

  1. Jeg tager udfordringen op Hi hi skal jeg bare ligge billeder ind hos mig af 5 rum er det forstået rigtigt.Kram Else

    SvarSlett
  2. Så har jeg lagt lidt puder på Smiler

    SvarSlett
  3. Ååå, så fine puter!
    Jeg har fått denne utfordringen fra flere;) Tusen takk for at du "valgte" meg, hihi ♥
    Jeg skal ta den, men må bare få tatt noen fine bilder først... og jeg har ikke så mange puter - bikkja ligger i sofa'n om natten desverre, så putene måtte vike! (dette er noe han har begynt med på sine eldre dager...grr...)

    Jeg likte foressten veldig godt puten din søster hadde laget, kjempefin ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så mange fine puter!:) Tusen takk for at du tenkte på meg ang utfordringa. Her i huset er det MANGE puter, så det ville blitt eit bilderikt innlegg! Skal sjå kva eg får tid til:)
    Klem:)

    SvarSlett