torsdag 6. januar 2011

Tina Woodstrup Kjole


Vil vise dere denne søte kjolen fra TINA WOODSTRUP som Matilde fikk til jul.



Jeg er stor fan av dette merket, men synes det er litt dyrt. Så har ikke hatt noe fra Tina Woodstrup før nå. De har også mye NYDELIG til dame!





Nå har jeg nevnt i et tidligere innlegg at jeg skulle satse på å kjøpe kvalitet framfor kvantitet når det gjelder klær.
Det er ikke så lett har jeg funnet ut,får du får 8 klesplagg på en "billig"-kjede, for prisen av 1 klesplagg fra et dyrere "design" merke.

Jeg prøver, og vil gjerne men det er ikke alltid "pæng-boka" er enig med meg :) så vi får gjøre så godt vi kan alle mann!
Jeg tenker ikke bare økonomi i dette, men også arbeidsforholdene til de som lager klær for mange av "billig"-kjedene!

Vil også vise dere 2 armbånd jeg fikk av min eldste datter til jul.
Hun sa: "mamma, de er laget med kjærlighet!"


Jeg ønsker dere en god kveld!

2 kommentarer:

  1. Nydeleg flotte armband du har fått av din datter. Og nydeleg svar ho gav deg på dei.

    SvarSlett
  2. Huppsann. Såklart kan du lage et innlegg med de tipsene - jeg har jo stjålet dem selv...hehe. Så koselig med armbånd fra dattera - de er nå søte da♥

    Ha en fin kveld du også!

    SvarSlett