tirsdag 18. januar 2011

Dagligstue

Ja, her er daglig stua vår!
Gjenstår noe små-plukk ennå, som lister og feste ledninger. Men det blir :)



Tapeten er fra Designers Guild.


"Sofa-veggen". Her er veggen som vi (Tom) satte opp. Bak veggen er rommet til Aurora.


Nydelig stetteskål fra Nordal, som vi fikk av min søster og familien til jul.


Gammelt brett i "sølv" med T-lysestaker fra Lene Bjerre og Marie Sohl, Durance duftlys og en Gerbera :)






Veggen der trappa er. Får plass til litt stæsj i hjørnet her :) Jeg har lyst å finne et lite skrivebord/arbeidsbord der jeg kan holde på med litt av hvert. Scrapping, sying og div andre ting.





Liten madonna-figur og T-lysestaker fra Lisbeth Dahl. Disse er noe av hva jeg fant i mn lille kasse på loftet for noen uker siden. Sammen med kopphånd-klærne fra Green Gate.



Lampen min som jeg fikk av barna og samboeren til jul. I LOVE IT!


Lille Maileg, speider etter flere familiemedlemmer :)

3 kommentarer:

  1. Så fint de har det! Nyydeleg tapet, den likte eg kjempegodt!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. WOOOOOOOOOW - UTROLIG LEKKER TAPET!!!

    Flott stue!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  3. Heisann:)

    Helt nydelig tapet og puter...lekre farger. Er stor fan av Designers Guild og bruker en del tapeter og stoffer derfra til mine innredninger i skolesammenheng. Kjempekoselig dagligstue forøvrig:)

    Klem Marianne:)

    SvarSlett