søndag 16. januar 2011

Kjole fra byTiMo & tunika fra Impulz

Helgen har rast avgårde. Jeg fikk ikke tatt bilder av de siste putene, men jeg lover å få gjort det iløpet av morgendagen :)


Vi holder på å flytte rundt litt på møbler , fra opp og ned og omvendtikke.

Alle som har gjort det vet vel at det blir litt arbeid med dette. Samt å få plassert alle ting og tang etterpå. Nå har ikke vi så veldig mye stæsj, men litt blir det jo allikevel, hehe.


Stua oppe begynner å ta form snart nå. Det er en stue som barna kan bruke. Leke, se på TV, DVD og spille på ps3. Siden de største barna ikke har så stort soverom, blir dette en stue for barna :) Bilder kommer når vi er ferdig!


I mellomtiden kan jeg vise dere bilder av min nye kjole fra byTiMo, og min nydelige tunika fra Impulz som jeg fikk kjøpt på salg i romjula. Jeg er virkelig fornøyd med disse :)



Ønsker alle en flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar