fredag 7. januar 2011

Underbevisstheten jobber hele tiden!


Det fikk jeg erfare her om dagen ihvertfall :)
Jeg har sett litt på disse fatene designet av Gordon Ramsay for Royal Dulton.
Ikke for å kjøpe NÅ, men etterhvert.

Kanskje det ikke blir så lenge til allikevel, da jeg klarte å ødelegge en av de ildfaste formene vi har( vi HADDE 2 av samme type fra Aida) De er helt enkle og hvite.

Jeg klarte da å sette på feil kokeplate! Oppå denne kokeplaten, sto selvfølgelig en av disse da. Jeg hørte et smell, og lurte på hvem som knuste noe no! Hadde tilogmed et navn klart på leppene, hehe. Helt til jeg så hva som skjedde.
Porselen over hele kjøkkengulvet.

Samboeren lettere oppgitt og lurte på hvorfor jeg ikke kunne gi de bort på Fretex eller Gjenbruk istedet for å ødelegge! Og i tillegg så skar han seg på den ene fingeren, og brente seg på en annen..(stakkars)etter oppryddingsarbeidet.


Det var da jeg tenkte at underbevisstheten jobber HELE TIDEN!
Det var sikkert fordi jeg ønsker meg nye ildfaste former designet av GORDON RAMSAY!!

1 kommentar:

  1. Kanskje du har bursdag snart, så noen oppfatter at du burde fått noen av disse formene? Men de er sannsynligvis ikke billige. Når noe har ROYAL i navnet sitt, så høres det dyrt ut. Det er det ikke akkurat det samme som CLAS (- som i Ohlson), er det vel??

    God helg. Forsiktig på glatta!

    SvarSlett