lørdag 8. januar 2011

Se hva jeg fant!


i en liten kasse, bortgjemt på loftet...
Tror jeg kjøpte disse kopp-håndklærne forrige sommer :) Altså for 1,5 år siden! Og de har aldri vært brukt. Å, så mye jeg har pakket og stuet bort i kasser...Er det mulig å savne materielle ting??? Jeg vurderer å pakke fram litt etter litt nå, for salget av leiligheten drøyer. Den har faktisk stått et halvt år snart nå!
Men det er en annen sak :)

Disse Green Gate kopp-hånddukene passer perfekt til de lyse-blå prikke fat og koppene vi har i Green Gate. Og nå skal de endelig få komme til sin rett! Bare så synd at prikke fat og kopper ligger i en annen kasse da...
Jeg kjøpte de egentlig til min samboer som syntes de var så fine :)


Jeg har funnet mere i den samme kasse som jeg skal vise dere senere ;)

Ha en god helg dere!

9 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fine de var. Ser ikke noe galt
    i være glad i materielle ting,det
    er jeg også det. Men elsker min
    familie høyest av alt,sånn er det
    nok med de fleste.
    Klem:) og takk for koselige
    kommentarer.

    SvarSlett
  2. Nydelig farge på de håndklærne. Lurer på om ikke jeg har noe i et lignene stoff stuet vekk et sted. Må stikke og lete....

    SvarSlett
  3. Heihei:)
    Så gøy og finne slike gjemte skatter da ♥
    Må jo være litt gøy og pakke alt ned, blir som å få noe nytt når man pakker opp, sikkert mye mer du har glemt, hihi;))

    Ha en herlig Lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Litt materalistisk er man bare;)
    Hvor mange sopprangler kunne du tenkt deg? Og hvilke farger? Jeg har mørk lilla, lys lilla, mørk rosa, babyrosa, baby blå, turkis, turkis grønn, lys og mørk gul, oransje, rød -tror det var alle:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine!
    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. synes du ska gjør d bæste ut av leiligheta æ,d e jo litt vikti at d e kosli hvis d dokke opp nån for å sje på leiligheta å vøttø:)
    pakk opp tingern dine du,å hæng opp lysekrona å:)
    Klæm.

    SvarSlett
  7. Hei kjære søster :)
    Ja, har hinta fram på med lysekrona, men det var visst ikke så aktuelt, hehe...
    Det ble bordlampe istedet!
    Får henge opp lampan mine seinar :)!!
    Men det er viktig at det er koselig ja. Føler meg mye mere hjemme nå som vi har fått pusseet opp!
    Klæm t dokker å!

    SvarSlett
  8. Heia du :)
    Ja det må du gjøre, du er velkommen :)
    Blogg har vi vetdu.. og vi sender varer ;)
    www.huset-amfi.blogspot.com

    klem fra solveig

    SvarSlett
  9. De var jo kjempefine! :)Så artig å finne igjen slike ting. :)

    SvarSlett