onsdag 12. januar 2011

Ny utforming på bloggen!


Jeg prøver meg på en ny utforming på bloggen min :) Gjenstår noe små-plukk som jeg kommer til å justere etter-hvert. Men fornøyd så langt ihvertfall :)

I dag er den store tannlege-dagen! Kjenner jeg er litt spent og gruer meg litt. Da jeg var liten hadde jeg ingen problemer med å gå til tannlege. Det er først i voksen alder jeg har fått litt "tannlegeskrekk"! Jeg tror det skyldes en tannlege i Stavanger som jeg har dårlige minner fra (jeg bodde i Stavanger en liten periode i min "ungdom") Siden da har jeg gruet meg. Men jeg har en veldig snill og grei tannlege nå da :)


Holder på å forberede en GIVE-AWAY som kommer en av disse dagene nå. Jeg er sikker på dere vil like den!
(gjenbruksbilder i dag)
Ha en fin dag dere!

Klem Anita

5 kommentarer:

  1. Takk for gode ord inne hos meg:0). Vinduet blir nok kjempe fint hvit med netting i. Gleder meg til å se. Du må ha masse lykke til hos tannlegen, går nok bra skal du se:0).
    Legger meg til som følger jeg slik at jeg finner deg igjen. Må jo se vinduet dit når det er ferdig;0)-
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Kjempefin, Anita!
    Vi må sees snart, høre med jentene også :)

    Klem Rita

    SvarSlett
  3. Tenkte det var min tur å invitere dere nå Rita :)

    Neste uke kanskje?
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Spenende med ny utforming på bloggen, alltids kjekt med litt forandringer, både hjemme og på bloggen;))

    Tannlegen er IKKE noe OK, jeg hater tannlegen;(

    Så fine bilder... Looove Green Gate ♥

    Klem line

    SvarSlett
  5. Stort tillykke du er den heldige vinder af min Give away til Emeliy Rose .Så nu kan der handles Green Gate Du får en besked fra Kirsten hvordan du skal forholde dig .Kram Else
    Ny Give away er sat igang

    SvarSlett