søndag 2. januar 2011

Vindusveggen


Jeg skal vise dere vindusveggen etter oppussing. Bildene er tatt før julepynten forsvant i en fart i går:)



Vi har malt vegger og vinduskarmer. Satt opp en trapp på den ene langveggen(viser dere senere) og satt opp en ny vegg på den andre siden av stua. Der er det nå blitt et lite rom til Aurora.

På den nye veggen ville vi ha tapet. Valget falt på denne herlige tapeten fra DESIGNERS GUILD. Jeg blir like glad hver gang jeg ser på den :)


Har aldri vært noe særlig glad i tapeter med mye mønster, men denne var en vinner for oss begge!


Ingen nye møbler, men litt nye tekstiler. Gardiner fra KID(65,- pr lengde) og nye puter av merket Troya, kjøpt på MAXBO.
Pute på stolen er laget av min søster, Linda og var en gave til jul 2009 :)

Viser dere litt etter litt tenker jeg :) Er noe småplukk som står igjen ennå, hehe ;)
Lister rundt døra, og litt på trappa.

Vi skal også bygge garderobeskap, og må da forlenge en vegg mellom kjøkken og stue litt.

Jeg er allerede i gang med planlegging av neste års julegaver, som for det meste skal være HJEMMELAGET! Tenkte jeg skulle begynne å lage allerede i sommer :)

Jeg holder også på å planlegge en NYTTÅRS-GIVEAWAY, som kommer om noen dager. Det må bare bli hverdag og normale tilstander her i heimen først :)

3 kommentarer:

  1. hei.
    åå så vakker en tapet, skjønner godt den er en vinner ja,
    flinke dere har vært, moro å se fortsettelsen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Den tapeten er rålekker! Flott hus du har. :-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    GODT NYTT ÅR,kjære Anita♥

    Den tapeten var berre SÅÅÅÅÅÅ LEKKER!

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    Ønskar deg gode januardagar♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett