mandag 17. januar 2011

Inne-dag


I dag har det vært inne-dag! Det er så glatt ute, og jeg valgte å holde meg inne i dag. Håper det meste av isen regner bort.
Har ikke gjort så veldig mye fornuftig :)
Har fått tatt bilder av putene mine(våre) hihi.

Og bilder av stua som jeg skal vise dere i morgen :)


Etterpå skal jeg og Silje klippe oss! Blir samme "sveisen" på meg, men Silje vil ha pannelugg og mere oppklippet hår :)
Gleder meg, for det er alltid så koselig å komme på besøk der vi skal!


Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hejsa ,så fin du er i kjole.Stilig kofferten passer til kjolen. Glæder mig til at se billeder af stuen. ha det godt. knus klem bedste.

    SvarSlett
  2. Hei Turid :)
    Ja, kjolen passer fint til kofferten. Den er blitt så slitt nå at vi må gjemme den bort til hun blir litt større :) hehe.
    Bildene er fra før jul, så hun er forandret i ansiktet og lengre hår :)
    Bilder av stua kommer i morgen:)
    Klem Aita

    SvarSlett