onsdag 26. januar 2011

Kreative øyeblikk

Jada. Jeg får tid til å være litt kreativ en gang iblant jeg også:)

Jeg har bestemt meg for å slette den gamle blog-shoppen min og lage en ny etterhvert!
Må bare få litt mere på plass først :)Regner det vil bli om 1 mnds tid.

Men her er noe av det som vil komme for salg:

Dekorerte fyrstikk-esker og bunt med lys pyntet med gamle ark og hyssing/blonder



Hjerter m/perler



Hjerter m/ bokstav/tall



Hvite hjerter m/engel



Skilt m/ skrift


Håndlaget ørepynt.


Om noen ønsker kan jeg ta bestilling på tre-hjerter m/bokstav/tall(20,-) og bunt med lys.(40,-)

1 kommentar:

  1. Så mykje fint du lager! Dei fyrstikkeskene med GG merkelapp på var jo geniale;) Synd eg har kasta mine merkelapper, men det gjer eg neppe igjen;)
    Søt tulle du har under her:)
    Klem:)

    SvarSlett