torsdag 25. november 2010

Brand New Me! og en trapp opp ;)


Jeg har klippet meg!Og farget hår! Jeg ble kjempefornøyd :) så deilig å få av alt det slitte håret etter lang tids bleking...anbefaler ikke å bleke håret over lengre tid, og ihvertfall ikke gjøre det selv! Jeg ødela det meste av håret mitt på hjemme-bleking. Men nå er jeg NY :)


Vi holder på å lage trapp fra ene etasje til andre...Det blir mye rot, mye jobb og vi har ikke så stor plass å være på for tiden...MEN når vi blir ferdig blir det så FINT!!! Vi skal også lage et lite soverom i kroken av stua.






Når vi blir ferdig så får vi 2 soverom, kjøkken/allrom/stue på 1.plan og TV-stue, soverom på 2.plan. Trapp fra stue til stue.
Tenkte jeg skulle guide dere gjennom hele prosessen.
Det er mye arbeid for vi gjør alt selv, og bygger trappa selv. Og det er MYE rot!
Men det blir så godt etterpå :D

Jeg tenkte jeg skulle dra igang en liten advents-kalender på bloggen! Så følg med de neste dagene...

(bildene er tatt med iPhone så kvaliteten er ikke tip-top)

5 kommentarer:

  1. Finfin på håret :) Frisyren kler deg veldig!
    Skal jaggu følge med framover, kan du tro :)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Nina

    SvarSlett
  2. Så fint!!

    Jeg bleker håret selv, og det funker supert!
    Men striper kun hårbunnen hver gang ;)

    Gøy med ny trapp ;)

    Må ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så tøff du ble på håret, Anita! Spennende med ny trapp, da..gelder meg til å se hvordan det blir. Ha en fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Hei vennen ! ♥

    Så stilig du har blitt på håret, og fargen ser veldig fin ut. :) Spennende prosjekt dere har på gang, gleder meg til å se resultatet.

    Har lett etter tidligere mail fra deg i innboksen, men de er nok blant de jeg mistet på den gamle datamaskinen. Tenkte jeg skulle sende deg en mail vet du. ;)

    Håper dere har fine dager Anita. ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Flott sveis!! Jeg skal i frisørstolen om et par dager, deilig å få friske hårtupper =)

    SvarSlett