tirsdag 11. januar 2011

Stått opp med gal fot!


I dag kjenner jeg at jeg har stått opp med "gal" fot! Jeg er irritert og gretten....
Ikke noe å være stolt av akkurat, men det er ihvertfall ærlig sagt:)

Hvorfor er jeg det? Vet ikke helt egentlig...Kan være mange grunner.

For eksempel er jeg trøtt som ei strømpe :) Jeg har vanskelig for å sovne på kvelden, og må legge meg først når jeg er så trøtt at jeg holder på å sovne i stolen!


Boka jeg holdt på å lese er jeg ferdig med. "Glassmesteren fra Murano" Kjempegod bok! Men jeg er skuffet over slutten. Den svarer ikke til forventningene. Kan ikke si så mye i tilfelle noen leser den.

Jeg må til tannlegen! Ikke det at jeg er redd. Jeg har en veldig snill tannlege, men det er jo så forbasket DYRT! Hvorfor må det være sånn liksom? Hvorfor skal man grue seg for å gå til tannlegen fordi det koster så mye. Da blir det jo bare dårlig tannhelse for det meste... Jeg må bore et hull. Og i går kveld når jeg pusset tennene, OG brukte tanntråd mistet jeg en liten bit av en tann. Kjenner det IRRITERER meg noe voldsomt fordi jeg ikke fikset den tidligere. nå blir det jo enda dyrere!

Tror det er dette som gjør at jeg har stått opp med "gal" fot i dag :) Må ringe tannlegen min!

Ha en god dag dere da ihvertfall :)

Et lite tips til de som bor i Kr.Sund og omegn. Det er stort 10,- og 29,- kroners marked på KREMMERHUSET på Storkaia senter! De skal utvidebutikken, og vil ha unna mye salgsvarer før de skal pusse opp :) Så løp og kjøp!

Dagens bilder er av 2 skøyer-jenter som alltid er i godt humør :)

4 kommentarer:

  1. Å stå opp med feil fot gjere vel vi fleste
    sånn inn i mellom.
    Kjedeleg med tannlege ja, synest det kunne gått
    under samme egenandelskort som lege, vi treng jo
    tennene våre for å kunne spise skikkeleg.

    Skulle ønskje eg budde i nærheten av Kr.sund no, eg og vil på salg på Kremmerhuset. :)

    Har ein utfordring til deg i bloggen min. :)

    SvarSlett
  2. Så skjønne de er jentene:) Mathilde ser jo ut som en skikkelig skøyer:)
    Jeg SKAL ta meg en tur endag. Må bare få penger til å fylle opp tanken først!hehe
    Skammer meg litt over hvor dårlig jeg er til å besøke folk!! Men det blir...det blir:)
    Kjenner så altfor godt det der med tannlegen. Det koster skjorta. Og jo lenger man venter jo verre og dyerer blir det:(
    Håper du kommer deg til tannlegen snart da.

    SvarSlett
  3. Hejsa, det kan vi alle komme til det med foden. Hvor er det noen dejlige barn du har, de ser alltid smilende og tilfrædse ud.Matilde ser lidt fræk ud,men det må være fra sin far,ellers det smilende og tilfrædse må være fra dig.Ville ellers godt have været med på udsalg,men men ,desvære . savner dere alle. ha det godt alle sammen.knus klem

    SvarSlett
  4. Hei Turid :)

    Jeg kjøpte noe i går for 40,- kr tilsammen! Skal vise senere :) Jeg skulle så gjerne vært på salg i DK istedet!!! Ser at det er så mye tilbud på nett-butikker osv som jeg ønsker meg:)
    Jeg tror også hun har det fra sin far ;) hehe
    Vi får dra på salg til sommeren! (håper) Vi jentene :)
    Klem Anita og hils!

    SvarSlett