fredag 21. januar 2011

Green Gate i skapet


Jeg har satt litt av mitt Green Gate i det lille skapet på stua. Enn så lenge er det litt :) Jeg har bestilt masse fint Green Gate for gavekortet jeg vant hos EmilyRose gjennom bloggen Byfogt.
Jeg ser at de danske nettbutikker har et veldig godt utvalg i Green Gate, og de er flinke til å kjøre kampanjer og tilbud. Siden det var tilbud på nettop Green Gate hos EmilyRose da jeg fikk gavekortet, kunne jeg handle mere :):)

Nå begynner det å fylles opp med masse nytt i butikkene, også fra de nye kolleksjonene fra Green Gate. I morgen skal jeg vise dere mine favoritter!


Det vil komme en ny GIVE AWAY på bloggen min 14 februar. Der kan du vinne et gavekort fra nettop EmilyRose på 500,- NOK.

Jeg begynte å samle på GG lenge før jeg begynte å blogge. Tror jeg kjøpte min første for 3 år siden, og det var en skål fra Claire Multi. Jeg falt for blomstene :)

Etter den ble det 4 kopper og asjetter i Spot Pale Blue samt en skål. Så kom nye 4 kopper og asjetter i samme serie. Etterhvert har det kommet litt i ny og ne. Noe har jeg også fått i gave. Jeg har ikke mye, men litt :) Kan jo si det sånn at jeg ØNSKER meg mere! Tips til de som kjenner meg selv om det er leeenge til bursdag ennå :)


Jeg har også noen brødkurv servietter og kopp-håndklær.


Kan jo tipse de som bor i Kristiansund og omegn hvor nærmeste Green Gate forhandlere er:
OE Strande på Amfi Futura
SA Interiør på Løkkemyra(like ovenfor Kiwi)
Låvebutikken på Frei


Ellers får du handlet mye på nett.

8 kommentarer:

  1. Koselig å se hva du har valgt ut. Det er vanskelig å bestemme seg, synes du ikke? Jeg har litt GG jeg også, men ikke nok. Ingen lyseblå med prikker, og skjønner ikke hvorfor??!
    Så du innlegget hos Emmeline? Mye nye mønster på gang også hos GG, fikk jeg se der.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Hei, lenge siden jeg har kommentert, og blogget.
    Grunnen kan du lese om du titter innom, men GG er utrolig friskt og fint, liker det kjempegodt, men prisene passer ikke lommeboken...dessverre! Liker også godt de blomstrete mønstrene, vel igrunnen det meste, men særlig det du viser:)

    Kos deg videre med gavekortet, og er gjerne med på give away, såklart, men var nå ikke derfor jeg kommenterte, da;)

    SvarSlett
  3. Hei søs,glær mæ te å sje ka du har bestillt. e d billiar me gg i Danmark?
    Klæm.

    SvarSlett
  4. Hei Linda :) Glær mæ æ å t d kommer!
    Billigar ja, men må se litt rundt omkring først. Og veldig mye tilbud!

    Klæm klæm t dokker å :)

    SvarSlett
  5. Det er sååå mye fint GG!
    Jeg ønsker meg alt :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  6. Så mye fint og så de herlige fargene!! Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Jeg har også lagt ut tips til familie og venner om hva jeg ønsker meg. Og jeg har bursdag veldig snart:)
    Håper de tar hintet;) Både mitt og dittt!

    SvarSlett