søndag 13. mars 2011

God søndag!


Her er det sol, snø og barna leker og koser seg...HERLIG! Mens vi voksne holder på med skyvedørs-prosjekt. Gleder meg til vi er ferdige, for da skal det knipses bilder både på stue og kjøkken!

(tips til dere som bor i Kristiansund og omegn...Blomsterhandler ØYEN i kaibakken selger 10 tulipaner for 49,- fast hele tiden)

Tusen takk for gode hilsninger og søte ord :) Det setter jeg så stor pris på skal dere vite! Og når jeg har mere tid til rådighet så kommer jeg på besøk hos dere og legger igjen noen ord ;)

Så da gjenstår det bare å ønske dere alle en fortsatt god søndag!


Husk å melde deg på min GIVE AWAY da som trekkes snart!

5 kommentarer:

  1. For noen nydlige tulipaner:) Veldig fin farge;)
    Gleder meg til å se bilder av det ferdige prosjektet:D
    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  2. God kveld vennen ! ♥

    Elsker tulipaner, og disse var det en nydelig farge på. ♥ Også så billig da gitt, sånt liker vi ! ;) Mestergrønn på alna rett ved oss er det ikke så gal pris heller, så jeg kjøper der hvis jeg ikke skal ha noe helt spesielt. Billig og greit ! :)

    Er veldig spent på dette prosjektet deres altså, gleder meg til å se når det er ferdig. :)

    Her har det gått i ett med sykdom i evigheter nå, og i helgen har vi hatt omgangsyke. Kan vel kalle oss max uheldige ! Og thea går på penicillin kur for ørebetennelse, og jeg for halsbetennelse. Nå må det bare gi seg snart, så får håpe at våren vil hjelpe på. ♥

    Håper dere har hatt en strålende helg med masse kos og glede. :)

    Stor klem fra Anette

    PS: Giveaway hos meg om du vil være med.

    SvarSlett
  3. PSS: Nydelige bilder av skjønne jenta di under her ! ♥

    SvarSlett
  4. Liker den lyseblå muggen med prikkene på, er det Green Gate? Utrolig søt! *♥*

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så fine bilder... drømme seg bort :)

    Ha en fin dag, og lykke til med prosjektet ;)

    Klem Anette

    SvarSlett