mandag 28. mars 2011

These boots are made for walking.....

Nye støvler! De gamle Ilse Jacobsen støvlene var moden for utskifting nå. Og jeg ville gjerne ha svarte. Et annet kriterie var også PRIS! Jeg ville ikke betale vel 1000,- kr for nye støvler akkurat nå.


Da var det bare å sette i gang å lete rundt på skobutikkene i byen!

Jeg fant til slutt disse på Bianco. Svarte, kule detaljer og rimelig pris :)
350,- kr. Og de er gode å gå i!


Så får jeg heller ønske meg svarte Ilse støvler til bursdagen min i august. Rett tid for å kjøpe seg fine støvler :)

2 kommentarer:

  1. Så kule støvler.
    Jeg fyller også år i august.. :)
    Ha en strålende mandag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Er svarte støvler moderne nå? Jippi. Har noen gamle svarte som er like hele og fine.
    Og nå noe annet; klikket meg inn til deg nå via profilen din, og så at to av favorittfilmene dine var Jalla Jalla og Kopps. Håper du også har sett Fatter'n? Det har vi, og lo oss skakke!!! Og gråt en skvett.

    SvarSlett