torsdag 26. august 2010

HEI!


Noen ganger må man bare trekke seg tilbake og kjenne godt etter:
Hvem er jeg?
Hva gjør jeg her?
Hva vil jeg med livet mitt videre?
Jeg vet hvem jeg er :) Og er ganske sikker på hva min oppgave her i livet er!
Men hva gjør jeg videre...Hvor går veien min nå?
Vi er på en måte i en "stand by" posisjon for tiden...Vi venter på å få solgt leiligheten, og en del andre ting som jeg ikke vil gå inn på her for det er for personlig. Jeg har tenkt å dele det med dere når jeg har fått avklart det meste...Men det kan være en lang vei fram ennå!
Jeg hadde STORE planer! Men må nok dessverre sette de planene på is en stund til... Ihvertfall til vi får et bedre sted å bo som vil egne seg til de planene!
Og i den forbindelsen skulle jeg egentlig vært i Lillestrøm i helga.... Så det er litt trist, men jeg må bare kjenne på hva som er riktig for OSS akkurat nå, og ikke hva jeg DRØMMER OM. Det er ikke for sent ennå :)Jeg skal nok få det til, men må bare vente litt lenger.....

Vi har vært på tur forrige helg! I Ålesund for å se på Akvariet der. KJEMPEKOSELIG! Kommer bilder snart, og de må dere se! Vi var også en tur på MOA senteret, og da jeg ENDELIG fant butikken JEG hadde lyst å se, var det 2 minutter igjen til stengetid. Jeg gikk IKKE inn på trass, for da hadde jeg ikke klart å gå ut igjen på flere timer :) Om noen lurer så heter den butikken TANTE BRUUN.
(bildet er 2 år gammelt, da jeg var ung og vakker, hi hi!)

Er det flere som synes at det nye opplastning-systemet er tungvint???

5 kommentarer:

  1. Hold på drømmene! De er aldri for sene å gjennomføre.....
    Tante Bruun har sååå mye fint!!!! Var du på herlighet også?? Min desiderte favoritt på Moa!
    Har fått pakke i posten i dag!!! Såååå fint!!!! Er superfornøyd! Skal ut og spise i kveld, og da skal de nye øredobbene på :)
    Skal vise deg bilder etter hvert!
    Ønsker deg lykke til med det du må!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. flott bilde av deg!! og ja opplastingssystemet er tungvingt... men men kunne vært verre... hehe

    Håper drømmene dine går i oppfyllelse da! føler min er i ferd med det allerede! som er familieidyll ikke vært i en alder av 22:)

    SvarSlett
  3. hei Anita.
    ja drømmer må en ha,å om en ønsker dem virkelig så går de i oppfyllelse,men noen ganger lar de vente på seg.men det ordner seg for snille jenter ,ja det sier min datter bestandig,
    ønsker dere masse lykke til med salg å kjøp,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hei du,
    Håper du får gjennomført dine prosjekter etterhvert, det er aldri for sent! Viktig med drømmer uansett. Så fint bilde, virkelig vakker er du.
    Tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg.
    Klem Elizabet

    SvarSlett