onsdag 18. august 2010

Husk min GIVE AWAY på salgsbloggen!

Minner dere på min GIVE AWAY på salgsbloggen http://oldemorsminner.blogspot.com/

Jeg holder også på å lage nye hjerter. Det vil også komme skjønne esker, krydret med nostalgi!
Malte hjerter av tre, stoffhjerter, fyrstikkesker som er dekorert og mye mere. Legger ut nytt etter hvert som jeg får laget :)
Legg deg til som følger, og du er med i trekning om et par nydelige øredobber. Og meld deg på min GIVE AWAY, så er du med i trekning om nydelige øredobber, hjerte m/ perler og en søt brikke m/blonder og broderi!

2 kommentarer:

  1. Så nydelige smykker du lager!!
    Tusen takk for koselig hilsen du la igjen hos meg. Jeg har nå endelig tatt utfordringen din...
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Helt nydelig! Perleøredobbene var utrolig lekre!

    Tusen takk for hjelp til å velge ut bilder:-)

    Klem

    SvarSlett