onsdag 18. august 2010

Maileg, Lev Vackert og Au Maison

Lille Maileg, så søt!
Endelig kunne jeg ut å HANDLE litt med GOD samvittighet. Har nemlig brukt bursdagspenger i går! Med meg hjem i går hadde jeg denne lille Maileg kaninen. Håndplukket av lille-skatten :) Har lenge ønsket meg Maileg kaniner, og jeg har planer om flere. Denne kan jo ikke bo alene!!
Det ble også bok med hjem! LEV VACKERT, siste boka. Jeg ble overrasket over hvor stor den er! Har ikke sett disse før :) Jeg skal kose meg med denne i dag, har ikke åpnet den ennå. Føler at jeg vil ha litt ro og stillhet for å riktig NYTE den!


Så var det disse 2 NYDELIGE putene fra Au Maison! Hadde bare planer om bok(og en liten kanin) men disse var det 50% avslag på, og jeg slo til! Herlig lys blå farge med små roser på. Hadde lyst på flere, men det er jo denne plassen da....
Kjøpte også noe mere, men det får dere se senere ;)
Det er NYDELIG vær i dag! Vi har hatt SOMMER i flere dager nå. LYKKE! Da mangler bare uteplassen så man kan nyte været...Verandaen vi har sol på, er det sitteplass til 1, hvis man går ut og lukker døra først! Og bakgården deler vi med 4 andre + 1-2 hunder alt etter hvor mange som passes! Og de får gå fritt og gjøre sitt der de ønsker... Er mildt sagt LEI av å dele hus med andre nå. Håper det skjer noe snart på salgs-fronten. Det er dessverre litt treigt marked for salg av leiligheter her i byen for tiden. Må nok bare godta at vi må bo her noen mnd til...Men det er tungt å godta! Får bare håpe at vi kan ha litt lykke med oss snart! For vi trenger det!
Jeg er glad vi har hverandre når det stormer som værst. Jeg har 5 deilige og snille barn, og en mann jeg elsker og som ELSKER meg tilbake <3>

4 kommentarer:

  1. Herlig å kjøpe seg noe en virkelig ønsker seg! :) Men siden du har kjøpt noe jeg tenkte ut i gave til deg, så må jeg få alternativer!! Hehe, kun det beste til deg :) Kjør på med ønsker nå!

    Klem Rita :)

    SvarSlett
  2. Uff.. jeg er flink på å ønske meg ting, men ikke når noen spør! :)
    Jeg vet ikke Rita....Jeg samler jo på Green Gate, så noe i den duren kanskje? Alt av Green Gate kan kombineres, men jeg er veldig glad i den lys blå m/prikker og de blomstrete. Og forskjellige latte kopper :)
    Men ikke styr med noe store greier!!!
    Jeg er bare glad for at du er MIN VENN <3

    SvarSlett
  3. Hei vennen ! ♥

    Jeg elsker maileg, denne var kjempesøt da ! ♥ Kjøpte et par småttinger når vi var i København. Vår maileg familie har vokst og blir større, hihi... For å si det sånn Anita, når du har kjøpt deg en kommer du til å kjøpe flere. ;) Boken Lev Vackert fikk jeg på tirsdag, har bare bladd litt i den enda, sparer litt til hver gang jeg har litt "alenetid" på kvelden. ♥ Utrolig nydelig bok dette her ! ♥

    Gleder meg til å se flere kjøp. :)

    God klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  4. hei du !! :o)

    Jeg tror den hylla kommer på ca 499,- ! :)

    Bare si fra når det nærmer seg, minn meg på det vhis du vil legge den av , komemr ca i uke 41 !! :))

    SvarSlett