fredag 27. august 2010

Litt bursdagsgaver! og minner på GIVE AWAY


Tenkte jeg skulle vise dere LITT av hva jeg har fått i bursdagsgaver;) Jeg kjøpte meg jo endel for penger som jeg fikk til bursdagen min, men har også fått litt ellers og.
Jeg fikk en skjønn liten blomster-oppsats + penger fra min pappa og hans kjæreste :). Mamma og samboeren fikk jeg også penger fra+ deilige wienerbrød til bursdagen! (pengene har jeg brukt opp, hi hi)
Og denne søte duken fikk jeg fra min samboers farmor. Den er fra Kremmerhuset.
Jeg har også funnet fram disse nydelige T-lysestakene fra Lene Bjerre, som vi fikk forrige jul, også fra farmor :) Jeg hadde pakket de bort, men nå har jeg bestemt meg for å gjøre det koselig til oss så lenge vi skal bo her...Det kommer jo snart mørkere tider, og det betyr mye INNEKOS! Har også nye puter fra Kid, kjøpt på salg i sommer, men de passer jo fint til høsten nå også!

Og det mine kjære venner, betyr at jeg kommer til å åpne dørene for dere!!!
Må bare få fikset og dulle litt først, hi hi!
I dag hadde vi besøk av min søster og mitt tantebarn, Mikael. Og jeg fikk PAKKE igjen :) 2 Green Gate latte kopper :) Me like!

Ønsker dere alle en herlig helg.
Husk min give away på OLDEMORS MINNER! Trekning 1 september, så det er ennå god tid. Er få påmeldte også, og det betyr gode VINNERSJANSER!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar