søndag 15. august 2010

35 år i dag!

I dag er det MIN dag! 35 fyller jeg i dag, men det føles ikke sånn :)

Noen feiring har det ikke vært, men har hatt litt besøk da :) Feirer neste helg, da er hele familien samlet!
I går var vi på trevlit besøk hos familie. Mitt søskenbarn, som bor i Sverige var hjemme på besøk i Norge med mann og barn...De har en liten gutt som er på samme alder som Matilde. Glemte selvfølgelig kamera, men jeg skulle få noen bilder på mail senere :)
Minner om min GIVE AWAY på salgsbloggen! Trykk på bilde i venstre kolonne for å komme dit.

9 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med dagen! Håpe dagen har vært fin,å helgen med feiringen blir topp.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!! Håper du har hatt en strålende bursdag. Nyt kvelden som 35-åring:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! :)Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! Klem fra Hanne

    SvarSlett
  5. ♥ GRATULERE vakre deg♥

    Nyt bursdagskvelden din:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye!
    Håper du har fått kake og at alle har vært snille med deg i dag.
    Nyt resten av dagen! :-)

    SvarSlett
  7. gratulere så mye med dagen din,tenk 35år,husker da jeg ble det,
    lenge siden det nå,tiden går så fort,
    koselig det blir med feiring neste helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen!!:)
    Håper den er fin!
    Klem:)

    SvarSlett