fredag 13. august 2010

Frøken Rose

Mitt bidrag til Frøken Rose konkurransen inne hos "moseplassen"
Denne Frøken Rose er en "Peace" -sort. Peace betyr fred... Og denne frøkenen heter da:
Frøken Fred!
Det er faktisk min første rose, og dette var den første blomsten hun fikk...Deretter kom det flere! Bildet er tatt i fjor med mobil kamera. Frøken Fred var dessverre ikke godt nok rustet til vinteren, og er ikke iblant oss lenger.....Men jeg tar godt vare på minnene om henne! Og det blir garantert flere av samme sorten :)

8 kommentarer:

  1. Hei Anita!
    Tusen takk for besøket :-)

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig rose, blant de vakreste blomster jeg vet;)
    Fant deg hos Sylvia og kom innom. Så mye hyggelige innlegg under her også;)
    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Kjempefin - synd hun ikke er blant oss lengre. Godt at det finnes flere i slekten:-)

    God helg!

    klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos oss. Jeg krysser fingrene og ønsker deg lykke til i konkurransen :-)
    Kjempe fint rose bilde.

    Ønsker deg en flott helg!!

    Hilsen Johanna

    SvarSlett
  5. For en nydelig rose vennen, kjempefin var den ! ♥ Synd "hun" ikke overlevde vinteren. Skal krysse både fingre og tær for deg, hihi... Lykke til Anita, håper du vinner ! ♥

    Ønsker deg en nydelig lørdag, og du får kose deg litt ekstra siden du har bursdag i morgen ! ♥

    God klem fra Anette ♥

    PS: Håper det er ok at jeg viser gaven fra deg på bloggen etterhvert. :)

    SvarSlett
  6. En nydelig rose dette :)
    Kjempehyggelig at du vil være med på konkurranse!

    SvarSlett
  7. Denne vinteren tok knekken på noen av mine blomster også, men rosene klarte seg med et skrik. To av dem så så pjuske ut at jeg hadde tenkt å kaste dem, men så gjorde jeg et forsøk med gjødsel og vann og kjærlig omsorg - og nå blomstrer de som bare det. Gjett om jeg er glad for at jeg ikke kastet dem nå!! Frøken fred var nydelig og verdt å minnes =)

    SvarSlett
  8. ♫♪♫ Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Anita, happy birthday to yoouuu... ♫♪♫

    Håper du får en strålende bursdag vennen. ♥ Du blir ikke eldre, bare bedre ! :)

    God bursdagsklem fra Anette ♥

    SvarSlett