fredag 13. august 2010

Hjerter & sølvtøy

Denne søte gaven er nå på vei til en ny eier...Håper DU vil like den Anette :)

Tenkte jeg skulle være kreativ i dag og lage noen flere hjerter...Har fått solgt 2 allerede, og greit å fylle på med litt da :)
Vi var så heldige å få 12 teskjeer i "Rokokko" fra svigermor for en stund siden. Tusen takk! Matilde fikk også søte tøfler, og en "FIFI" dukke fra venner av familien.
Et LEKKERT sengeteppe fikk vi også. Det er heklet og dekker hele senga. Hvitt :) Fortjener et eget innlegg!

Jeg har også nedtelling....2 dager igjen til min bursdag! Feiring er foreløpig ikke planlagt, men det hadde vært koselig :) Tross alt ikke hver dag man fyller 35!!!

4 kommentarer:

  1. Så fine hjerter du lager, Anita :)
    Flink du er :)
    Nydelige teskjeer :)

    Ha en super Fredag og helg :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Så nydelige hjerter! Kjempefine ting du lager...
    De kjeksene var søte si norgesglassene i innlegget under.
    God helg til deg og dine!

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  3. Hei snille vennen ! ♥

    Gjett hva jeg fant i postkassen nå, hihi... Tusen hjertelig takk Anita, gaven er helt nydelig ! ♥ Helt skjønne øredobber, de falt virkelig i smak. ♥ Og kakeformene var veldig fine også, akkuart slike hadde jeg ikke fra før. :) Og kortet og posen skal jeg ta godt vare på, kjempesøtt ! ♥ Du har virkelig et hjerte av gull vennen. ♥

    Er så snodig med oss to som har så mye felles. Begge har 5 barn, gift med Tom, Navn som begynner på bokstaven AN og begge fyller 35 år med kun 3 ukers mellomrom. Liker samme interiør pluss mer. ;) Litt gøy da, hihi... Ikke planlagt noen feiring her heller, men en liten middag ute el hadde vært kos.

    Gode klemmer fra Anette ♥

    SvarSlett
  4. Hehe, var så opptatt av gaven jeg at jeg glemte helt å kommentere det andre. Syntes sølvskjeene var kjempefine, og gleder meg til å se sengeteppet. ♥

    God klem igjen ♥

    SvarSlett