mandag 26. april 2010

GIVE AWAY

Da blir det en liten GIVE AWAY hos meg!
Jeg gir bort et smykke fra JOY DESIGN http://www.joydesign.no/
Det er den norske designeren Lisa Kvam-Viksjø som står bak smykkedesignet JOY.
Dette smykket som jeg skal gi bort er laget av ferskvannsperler, krystaller og nikkelfritt metall. Og hjertene er i sølvbelagt kobber. Jeg trekker en heldig vinner 20 mai!

Alle kan være med på trekning, også du som ikke har blogg. Bare skriv mailadressa di i kommentarfeltet.

For å være med på trekning må du gjøre følgende:


1 lodd- skriv en kommentar under dette innlegget.

2 lodd- kommentar og legge deg til som følger

3 lodd- kommentar, legge deg til som følger og linke til dette innlegget på bloggen din.

Lykke til!

22 kommentarer:

  1. hei du :) nei har ikke rosa vaser desverre :(....

    Men vil gjerne være med på give away her da !!! :))) 1 lodd spennende :)))

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Jeg har små rosa lyslykter i glass. De kan jo fint brukes som vaser. Du ser de her: http://www.wallas-verden.no/?pageID=172&ItemID=4474

    Også fikk jeg være med i trekning også. Så gøy da:)

    Må du ha en fin dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Klart eg vil vere med♥
    3 lodd:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Eg er med :) 2 lodd :)
    Ha en fin dag!! Klem

    SvarSlett
  5. Heia.

    Jeg vil også være med. Så utrolig fint smykke du lodder ut. ;o)

    2 lodd på meg da.

    Klem klem Simone :o)

    SvarSlett
  6. Heluen ♥

    Deltar gjerne ♥ Super lekker gave!!!! Mmmm hehe :)))

    Klem ♥

    SvarSlett
  7. Vil gjerne ha et lodd!
    Ønsker deg ei fin helg!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  8. Eg vil gjerne vere med på din GiveAway.
    Det vert to lodd på meg.
    Er ny i bloggverden, så veit ikkje korleis eg linkar til dette innlegget ennå. :)
    Men leggjer meg til som følger.

    Ha vidare ei fin helg.

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med på din giveaway!

    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Jeg vil også være med på din give away:)
    Herlig blogg du har.

    2 lodd ble det på meg.

    SvarSlett
  11. Hei!

    Så fin blogg du har, og nydelig premie!!
    Jeg vil gjerne være med, og tar tre lodd (og håper på vinnerlykke!).

    Så koselig at du ble med på min Give Away!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  12. Heisann. For et flott smykke:)
    Er med på denne jeg også...men siden jeg er følger fra før,blir det TO lodd på meg:)

    SvarSlett
  13. Dzień Dobry

    Jestem Ada,która z e-mailem tutaj wpada
    wara@poczta.forward.pl


    ADA

    SvarSlett
  14. Hei!!
    Wow så flott smykke da!! Heldig er den som vinner det!! Håper det er meg!!
    3 Lodd tar jeg!! Linker og følger også!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  15. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne bli med på giwe awaywn din!! :)

    SvarSlett
  17. hei på deg.
    klart jeg vil være med her,
    sååå fantastisk en gave du gir bort,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  18. Jeg har veldig lyst til å være med, så jeg tar 2 lodd da jeg også er følger. :o)

    SvarSlett
  19. Hei, jeg tar 3 lodd, jeg. Har kikket på bildene og innleggene dine. Kjempekoselige, så jeg vil gjerne følge deg videre.
    Ha en fin vår og lykke til med hus og familie.

    SvarSlett
  20. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg har lagt meg som følger, og linker til bloggen din i min blogg så det blir tre lodd på meg ;)
    Nydelig smykke.

    Jeg legger forresten bloggen din på bloggrullen min så jeg finner igjen den senere. Du har en flott blogg.
    Klem Monica

    SvarSlett
  21. veldig fin blogg :-)
    mvh
    Grethe

    fotogrethe@gmail.com

    SvarSlett
  22. Hejsan, vilken härlig blogg du har....
    Jag vill så gärna delta i din tävling om det så fina smycket.
    Har också lagt till mej som följare till din blogg.

    Många hälsningar från Pia i Västervik

    bakformen@gmail.com

    SvarSlett