fredag 30. april 2010

Helg og snart en ny måned....

Fredag igjen... og snart er det tid for mai mnd. For oss vil mai 2010 bety en travel mnd...

Vi skal i konfirmasjon til min samboers søskenbarn 09, vi skal ha barnedåp til MATILDE 16 mai. 17 mai er det ut tidlig på morgenen for å gå i barnetog...

Leiligheten legges snart ut for salg, og er vi heldige så kan vi flytte i nytt hus ganske snart!
Men det betyr pakke ned og pakke opp, vaske ut og vaske seg inn! Puh.... Å flytte er en slitsom affære synes jeg!

Min svigermor kommer på besøk fra Danmark. Om en uke er hun her.. Hun har ikke fått sett sitt barnebarn ennå, så jeg tenker det blir stas når hun endelig er her!

Jeg har også fått noen nye følgere, og det synes jeg er veldig KOSELIG!

Jeg håper å få gjort noen prosjekter også i løpet av mai... men har for tiden endel andre ting som opptar tankene mine.

MINNER om min GIVE AWAY! se på siden......

4 kommentarer:

  1. hei Anita.
    ja det er strev å flytte,har gjort det noen ganger i livet jeg å,
    men så får en ryddet opp å,
    blir godt når alt er ordnet,
    nydelige bilder.
    ønsker deg en herlig fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Heia ♥

    Tusen takk for titten og for fine ord ♥

    Jeg linker alle som er mine følgerer inne på bloggen min under "mine herlige følgers blogger" og så skulle jeg linke dej , men da stemte ikke antallet , og jeg fant dej ikke. Hva går du under som følger ? Er det Anita? Det ekke alle som har samme namn som på bloggen sin og da er det exstra vanskelig for mej hehe...

    Jeg fikk en skikkelig stygg kommentar på bloggen min i går kveld , ble fryktelig lei mej vettu , og fatter ikke att noen kan være på den måten!! Men jeg sletter den ikke!!! Den kan bare få stå der...

    Ønsker dej en herlig fredag og helg ♥

    Go klem fra Hege ♥

    SvarSlett
  3. Hei Anita ! ♥

    Tusen takk for gode ord inne hos meg, veldig koselig ! ♥ Så utrolig gøy at vi har så mye felles. :) Er ikke ofte jeg møter noen på min alder som har 5 barn, herlig ! ♥ Jeg fyller 35 år i september, så da er det bare 1 mnd forskjell på oss, og kanskje ikke det en gang. Hihi... Har bursdag 8 sept. ;)

    Forstår at dere har det veldig travelt ja, mye som skjer på en gang her. Og flytting er jo veldig slitsomt. Men blir godt når alt er på plass igjen. ♥

    For en vakker liten jente dere har, ordentlig god ! ♥ Barna våre er 17 år, straks 13 år, 10 år, 4 år og 11 mnd. :)3 gutter og 2 jenter. ♥ Hvor gamle er deres barn ?

    Kos dere i helgen ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Hei Anita,
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg. Veldig koselig!

    Skjønner at dere har det ganske travelt om dagen, men det blir sikkert deilig å komme seg inn i nytt hus. Så søt yngste jenta di er, helt skjønn og godt å høre at hun legger på seg nå. Skjønner at man blir bekymret når det stopper opp.

    Lykke til med videre forberedelser (flytting, dåp, besøk fra Danmark,mm)

    Klem Elizabet

    SvarSlett