mandag 12. april 2010

Bylivet... Puh!


Etter å ha sittet på baken i over 2 mnd snart, så har jeg endelig dristet meg ut på trilletur i sentrum. For vi bor midt i sentrum, desverre må jeg nesten si. Det er jo greit å ha nærhet til "alt", men jeg trives ikke med å bo så nært innpå bråk og ståk. Og kø overalt! I bank, på dagligvaren, i heisen.... Og å bo med barn i sentrum skjønner jeg ikke at noen orker engang. Det er jo nesten ikke noe å finne på. Og barna leker på fortau og i gata... Nei takk. Komme seg bort herifra snarest! Til landet igjen :D
Jeg ser det som et privilegium å få bo nært innpå naturen, som skog,fjell, sjø og fjære. Og nærhet til dyr!
Nei, takke meg til en koselig og bedagelig trilletur med solskinn, barnelatter og fuglekvitter :)
Ikke kø, ikke noe stress..... Jeg lengter etter det gode liv!

5 kommentarer:

  1. Hei! JA kom dere på frei!! Hehe!!
    Nydelig dåpskjole, vakker!
    Vi har kjøpt tomt like etter torvikbukt, nær angvika.
    45 min herfra! Herlig!!
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for hyggelig kommenar!! Jentene koser seg med oppussingen, men gleder seg helst til dukkehuset står ferdig. Vi bor på landet og jeg er enig i det du skriver, landet er en deilig plass å bo når man har barn:)

    Ha en flott kveld!!

    Klem fra Johanna

    SvarSlett
  3. Hei....så hyggelig at du vil være med i min give-away. Ønsker deg lykke til i trekningen. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. heia søs.. dokker e jo vældi vælkommen te å bo her i surnadaln da vøttø...d hadd jo vært kosli syns æ:)
    Linda

    SvarSlett
  5. Hadde ikke hatt noe imot det jeg vettu ;)Linda
    Men man skal jo liksom være 2 om den saken og da :)
    Anita

    SvarSlett