tirsdag 27. april 2010

GIVE AWAYog ny kjole.....

Jeg og Matilde har hatt besøk av min venninne Tina i dag. Det var kjempe koselig! Vi fikk "catchet up" litt om løst og fast... Hun hadde med seg gave til Matilde. En nydelig kjole fra Vintage Collection fra Kappahl. Bare se den søte kjolen da! Den skal hun ha på seg når vi skal til konfirmasjon i mai :)

På lørdag var vi ute og gikk tur... Og jeg i mine Ilse Jacobsen støvler i solskinn! he he. Kommer ikke på tale sa min samboer. Vi skal kjøpe sko! Og turen gikk til senteret. Nå er jeg MEGET kresen når det gjelder sko, så regnet ikke med å finne noe i det hele tatt. Men du og du... På Bianco så jeg disse deilige skoene, og de ble med meg hjem! Og så heldig vi var... det var også 20% på alle sko den dagen :D

Så fant jeg en nydelig kjole fra by TiMo på GARBO. Der var det 50% på endel utvalgte varer, også denne! Dere skal få se den en annen dag:)
Nå skal jeg snart steke pannekaker!
Og i kveld skal jeg på klubb til Rita, sammen med Nina og Marianne. Matilde får også være med. Da koser vi oss og skravla går hele kvelden... Plutselig må vi dra hjem.....
GLEDER MEG!!!!
MINNER OM MIN GIVE AWAY.... SE PÅ SIDEN FOR INFO......

2 kommentarer:

  1. Hei♥
    Tusen takk for kjempe kos helsing frå deg:)
    Lisje skatten vert bra nyyydeleg i den kjolen♥
    Å skona dine var søte:)Til og med ♥ på;)
    Masse fint her hos deg:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Så søte sko!!

    Tusen takk for støttende innlegg ang Maya og falsk krupp.
    Hvis du har astma barn vil jeg tro du vet hva jeg snakker om ja!
    Jeg har 3 astma- søsken så jeg er ikke lett skremt akkurat :-)

    Ha en fin dag, klem fra Marlen

    SvarSlett