torsdag 12. august 2010

Mere fuglehus...Og litt kjekser :)

Vil vise dere flere bilder av mitt lille fuglehus som jeg har malt og shabbet etterpå. Har planer om flere som skal komme på salgsbloggen min...Samt skilt m/kroker.
Disse kjeksene husker jeg så godt fra jeg var liten! (MEMORIES)
får du kjøpt de hos Europris :) Barna mine elsker de, og de er SØTE til pynt i et gammelt norgesglass!


Vil minne om min GIVE AWAY på salgsbloggen OLDEMORS MINNER! Har lagt ut nye bilder av all ØREPYNT, og har også lagt ut NYTT! Ta en titt innom :)http://oldemorsminner.blogspot.com/

3 kommentarer:

  1. Fuglehuset ditt er kjempekoselig!! har du snekret det selv også??

    SvarSlett
  2. God morgen♥
    Så flink du er!
    Synest dette var kjempe lekkert!
    Å JA!Gode barndomsminner på glas;)

    Ønskar deg ein herleg god fredag♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. For et superkoselig fuglehus, flinka ! ♥ De kjeksene har jeg alltid i hus. :) Disse bringer fram gode barndomsminner hos meg også. ♥ Ble ingen bloggings på meg i går. Som sagt mye på hjemmefronten, og når kvelden kom var bloggelysten borte. Skal få linket til giveawayen din nå. ;) Ønsker deg en strålende fredag vennen, håper dagen din blir god og fin ! ♥

    Varm klem fra Anette ♥

    SvarSlett