mandag 16. august 2010

Tusen takk!


Da må jeg bare få takke dere søte for alle bursdagshilsener i går. Jeg blir så glad!

Denne "brevholderen" m/ knagger fikk jeg kjøpt til 40% avslag for en tid siden. Den var ikke helt sammen på den ene siden, og stiften står ut der. Men det er jo bare å klippe av den :) Synes den var så fin, men ville ikke betale full pris(119,-) når den ikke var helt i orden. Fornøyd med dette kjøpet ja! Den har også fått plass i en kasse i påvente av et HUS å bo i.

Leiligheten ligger nå for salg, uten den helt store responsen...Og jeg er IKKE fornøyd med bildene fotografen tok! Skal vise dere senere..

Har noen bursdagspenger jeg har lyst å bruke, men hva skal jeg kjøpe av det jeg ønsker meg???

Ønsker meg bøkene: "Lev Vackert" og "Lantlig Charm"...Har lyst på nye klær, og har sett meg ut noe fra by TiMo, og ChillNorway...Har lyst å kjøpe noe mere i Green Gate. Har lyst på rosa skåler fra Ib Laursen...Og har sett noePÅ SALG av Lene Bjerre her som jeg har lyst på!

Hva om jeg kjøper EN av bøkene.....ET klesplagg....NOE Gren Gate og KANSKJE litt fra Lene Bjerre?

Ha ville dere gjort?? Kanskje jeg skulle spare pengene til vi skal til Ålesund på lørdag?

1 kommentar:

  1. hei,
    så nydelig den brevordneren er,heldig der.
    jeg hadde absolutt kjøpt boken lev vakkert,har lantlig charm å jeg,men må si lev vakkert gir mye mer.godt å kunne unne seg noe av og til,
    håper det blir fortgang i salget,så kjedelig å kostbart å vente.
    ha en fin dag. klem fra sylvia

    SvarSlett