fredag 20. august 2010

Green Gate


Fikk kjøpt litt mere på min lille shopping-runde! Litt mere Green Gate :)
En notisbok er alltid kjekt å ha, 4 brødkurv servietter i fargen "Naomi Brown" med 70% avslag, og ENDA en brødkurv serviett i fargen "Paisley Pale Blue"
Hva skal jeg nå med alle disse?? De kan jo brukes som spisebrikker kanskje? Eller som små duker? Flere forslag? Jeg kan kanskje gi bort noen?<em>a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUMQr88uHvLV3Jg8yonUiJQwubzS7bV0ZIfvxq42W8TlNNLRrLVHL-vSOqiEaUY4ZGrOljpUPGPdjL9hxxqjqHsD6SQgYTS7EZm8hkYc08GtjaHXOfwn1M1gir6FyTXHWRlKA5d6j1hMk/s1600/P8189512.JPG">
Kjøpte kopp-hånduker på salg et år tidligere som jeg brukte som duk!
Bare fantasien som setter grenser for dette!!!<em>a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjizrYd33v61g72SdtWmTLcUomss7MjPBSg0NW9ioFIIMEfeR1vp1FJibWI5mJoIaAgbvKTdW8c_jNqmR8lkG92cTTHgOlFup1I2VCcsi6t9cDDWBvRm8zKscK1BtI-w5gSYYZgU9NaMw/s1600/P8189507.JPG">

Har laget nytt til "Oldemors Minner", denne gangen har jeg malt små hjerter av tre :)<em>a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhnt6SpST_sDDmN2H1tF0PepdSU4uhO1IIjrPO-EB0GwnpwGPgG_RksxXWHiSm4vr98AwNRJ22-Q_lHohPrbzLjCZ0Sr0n8ozO4RpGQtq6-oc8RgKAMptwhk582yxPgFyoO1s4KrXDY9k/s1600/P8189523.JPG">

Det striregner i dag, så nå er nok sommeren over for i år...Sukk...Det var deilig så lenge(les 4 dager) det varte! Er det noe rart vi drømmer om sydligere strøk fra september til mai???
Er forresten litt spent på hvordan dette innlegget blir, for det er noe NYTT med bildeopplastningen her...hmmm liker ikke så godt forandringer jeg!em>

3 kommentarer:

  1. Så masse fint du har fått kjøpt deg, Anita :)
    Fine de hjertene :)

    Søte Mathilde under her :)

    ha en flott regnfull dag :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. hei.
    åå for noen skjønne ting dette er,
    ja nye ting er spennende,du får det nok til,
    ønsker deg en vakker helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så fine ord du sendte meg! Da ble jeg så GLAD!!!
    Nå skal jeg inn til oldemor og bestille øredobber og hjerte :)
    Ha ei deilig helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett